برای جشن قهرمانی پرسپولیس کار ویژه دارم/ هواداران غافلگیر می شوند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که برای جشن قهرمانی این تیم اقدام ویژه ای را انجام خواهد داد. 

به گزارش مهر، محمد حسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی با ذوب‌آهن که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود گفت: به نظرم ما چه در داخل خانه و چه در بیرون از زمین خودمان برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که اگر خدای نکرده در این بازی برنده نشویم برای ما خیلی بد خواهد شد چرا که بعد از این بازی قرار است جام قهرمانی به تیم ما اهدا شود. به همین خاطر با صد درصد توان و با پتانسیل زیادی که در تیم وجود دارد برای برد به زمین خواهیم رفت.

 

وی درباره تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادرفنی، بازیکنان این تیم را آنالیز کرده و چند بازی قبلی این تیم را به ما نشان خواهند داد. از بازیکنان این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است. برای این تیم احترام قائلم اما ما روز جمعه برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

 

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص جشن قهرمانی سرخپوشان که جمعه شب برگزار می‌شود افزود: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من با پیراهن پرسپولیس رخ داد و ما با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شدیم. در این فصل همه دست به دست هم دادیم تا فصل خوبی را داشته باشیم و خوشبختانه کادر فنی و هواداران هم کمک زیادی کردند تا پر قدرت در زمین حاضر شویم. جمعه شب هم می‌خواهیم جام را بالای سر ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. خوشحالم که هواداران از این مسئله خوشحال هستند و ما این جام را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

 

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این سوال که برای این بازی چه سوپرایزی دارد اظهار داشت: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

 

وی در مورد اینکه خوشحالی و حرکات او بعد از برد و گلزنی مورد توجه هواداران قرار گرفته خاطرنشان‌کرد: همیشه دوست داشتم خوشحالی من خاص باشد و نظیر آن در ایران و دنیا دیده نشده باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها برخی رفتار را تقلید می‌کنند اما من سبکی برای خودم دارم و خوشحالم که هواداران از این نوع خوشحالی من راضی هستند و به دل آنها نشسته است.

 

بازیکن شماره ۶ پرسپولیس در مورد اینکه این تیم برای جام حذفی چه برنامه‌هایی دارد افزود: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که با دو برد در جام حذفی می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئناً همه به دنبال این هستیم تا همانند سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ بدهد. بعد از آن هم که باید به اردوی تیم ملی برویم و بعد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

 

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال رکورد شکنی در لیگ برتر است تصریح کرد: به هر حال شکستن رکورد چیزی است که در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و چه خوب که این مسئله به نام پرسپولیس باشد. ما سه بازی دیگر داریم و در این سه بازی به دنبال برد هستیم تا بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و کمترین گل خورده را به نام خودمان داشته باشیم. مطمئناً با شکستن رکورد می‌توانیم خانواده‌ها، هواداران و هم مربیان را خوشحال کنیم تا یک رکورد تاریخی را به دست بیاوریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------