پیشنهاد چشمگیر چینی‌ها به علیپور؛ ۵۰ میلیارد تومان برای ۲ سال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد ۲ ساله به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بدون مالیات ارائه داده که در نوع خود رقم درخور توجهی است.

 

در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، تب نقل و انتقالات کم‌کم در فوتبال ایران بالا می‌گیرد و هر روز اخبار زیادی درباره نقل و انتقالات منتشر می‌شود، اما عجیب‌ترین خبر مربوط به مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس است که با پایان قراردادش، پیشنهادات جدیدی را پیش‌روی خود می‌بیند.

 

علی علیپور که بهترین گلزن لیگ برتری تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، در فصل جاری ۱۴ گل در مسابقات مختلف برای سرخ‌ها زده و تلاش می‌کند در هفته‌های پایانی لیگ برتر عنوان آقای گلی را تصاحب کند و با کفش طلا به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

 

حال چند روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اخباری مبنی بر جدایی علیپور از پرسپولیس و حضورش در لیگ چین به گوش می‌رسد. هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هیچ پیشنهادی درخصوص علیپور نداشته، اما گویا باشگاه چینگ‌دائوی چین با مدیر برنامه‌های مهاجم پرسپولیس مذاکره کرده و خبر توافق هم از همین ناحیه منتشر شد.

 

با توجه به اینکه علیپور در ۶ ماه پایانی قرارداد خود است، امکان مذاکره با تیم‌های دیگر را دارد. چینگ‌دائو باشگاهی ۷ ساله در فوتبال چین است که در بالاترین سطح لیگ این کشور قرار دارد و از ۳ بازی نخست این فصل تنها ۲ امتیاز کسب کرده است. این باشگاه چینی به علی علیپور پیشنهاد قرارداد ۲ ساله به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بدون مالیات ارائه داده است.

 

اگر فرض کنیم هر دلار در بازار ایران ۲۰ هزار تومان می‌شود (که البته بیشتر است!) مبلغ پیشنهادی چینی‌ها حدود ۵۰ میلیارد تومان خواهد شد. رقمی که به طور قطع نه در ایران، نه بلژیک و پرتغال و نه حتی در قطر به علیپور پرداخت نخواهد شد. ظاهراً خود علیپور هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده و فرصت بیشتری برای فکر کردن خواسته است.

 

 خبرورزشی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------