علی پروین: از پرسپولیس گل‌محمدی توقعات زیادی دارم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی پروین
علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم و دربی جام حذفی می‌گوید.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی پروین این روزها حسابی سر خود را شلوغ کرده و بیشتر از گذشته به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان می رود. البته برای این دیدارها دو هدف خاص را دنبال می‌کند؛ اول اینکه بتواند شرایط بهتری برای شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و قدیمی‌ترهای این تیم بسازد و در ثانی، برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس قبل از ورود به تالار بورس مسئولان امر را راضی کند که مشتری شماره یک باشد و طرح های خرید خود را توضیح دهد.

 

با این حال، فعلاً رفت و آمدهای پروین به دفتر سلطانی‌فر و سایر همکارانش در وزارت ورزش ادامه دارد اما او ترجیح می دهد فعلا حرفی در این مورد شرایط مذاکرات و اتفاقات رقم خورده تا کنون، نزند. در همین رفت و آمدها بود که زمان کوتاهی پیدا کردیم تا پای صحبت‌های پروین بنشینیم.

 

پرسپولیس برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شد

تیمی که من می بینم واقعا قدرتمند است زیرا توانسته چند هفته قبل از پایان مسابقات، قهرمان لیگ شود. این موضوع بعدها مشخص می شود که پرسپولیس چقدر قوی بوده و چه کارهایی انجام داده است. 

 

پرسپولیس اما در دو بازی اخیر بسیار بی انگیزه نشان داده

شاید الان بگویید چون پرسپولیس قهرمان شده، در دو، سه بازی گذشته بی انگیزه بود ولی من اعتقاد دارم این تیم همیشه «پرسپولیس» است و فقط باید برای کسب پیروزی در هر میدان و هر تورنمنتی به زمین برود. من این موضوع را قبلاً هم گفتم و خدا را شکر که گل‌محمدی آنقدر عاقل و منطقی است که می‌داند همواره تیمش را باید برای برد به زمین بفرستد. نیازی نیست که ما چنین مسائلی را پیش بینی کنیم یا بچه ها را نصیحت کنیم. خودشان می دانند که هواداران چه انتظاراتی دارند. 

 

گل‌محمدی آنقدر عاقل و منطقی است که می‌داند همواره تیمش را باید برای برد به زمین بفرستد

 

شما اول فصل پیش بینی کرده بودید که پرسپولیس قهرمان خواهد شد

وقتی این بازیکنان را می‌بینم کیف می کنم. واقعاً آنها بسیار قدرتمند و شجاع هستند و در کنار هم یک تیم خوب ساختند که یحیی هم آنجاست و می تواند بازیکنان را مدیریت کند. من از این تیم توقعات زیادی دارم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده بتوانند کارهای بزرگتری را رقم بزنند. یادتان می آید همان اول فصل هم گفتم که این تیم دوباره قهرمان می شود؟ دیدید که حرفم کاملا درست بود چون قدرت پرسپولیس را می شناختم. 

 

به نظرتان پرسپولیس می‌تواند قهرمانی جام حذفی را تکرار کند؟

 در مورد جام حذفی هم باید بگویم تمام شیرینی و مزه این جام به آن است که نمی توان مسائل و نتایج و اتفاقاتش را پیش‌بینی کرد. مثلاً چه کسی فکرش را می کرد که استقلال و پرسپولیس در این مرحله به مصاف هم بروند؟ اما این اتفاق افتاده و مردم سرگرم آن هستند که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی پروین

 

پس از شیوع کرونا و تعطیلی لیگ، فوتبال ما از تب و تاب افتاد، دربی جام حذفی می تواند دوباره شور و حرارت را به فوتبال برگرداند؟

 واقعا دربی‌ها می‌توانند تنور فوتبال ایران را داغ کنند. به همین خاطر از بازیکنان دو تیم انتظار دارم حالا که هواداران نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند، جای خالی آنها را با ارائه بازی زیبا و تهاجمی پر کنند. من فکر می‌کنم این دربی زیبا و پرگل شود و امیدوارم هر اتفاقی که در آن می‌افتد به خیر و صلاح فوتبال مملکت باشد. 

 

نتیجه دربی را چه پیش بینی می‌کنید؟

من همیشه این را گفتم که باید احترام ها سر جای خودش بماند. فوتبال چیزی است که یک روز شروع می‌شود و یک روز هم به پایان می رسد. پس نباید رفاقت های واقعی را فدای نتایج کنیم چون در این صورت ممکن است خیلی ها آسیب ببینند و از فوتبال «زده» شوند. من در وهله اول دوست دارم یک دربی زیبا ببینم که همه از تماشای آن کیف کنند و در ثانی طبیعی است که دوست داشته باشم تیم خودم (پرسپولیس) برنده از زمین بیرون بیاید. البته برای استقلال هم خیلی احترام قائل هستم و برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم. 

 

درخواستتان از هواداران پرسپولیس چیست؟

من از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم به کمک تیم شان بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند چون این تیم بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد. انشاالله مسئولان هم همتی کنند و مشکلات را از میان بردارند تا بازیکنان با تمرکز بیشتری در زمین حاضر شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------