آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کعبی: فولاد دیگر به امثال قطبی 10 میلیارد نمی‌دهد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کعبی
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن انتقاد شدید از داوری گفت: اگر اکرمی داور بازی این تیم با نساجی محروم شده چرا نباید این موضوع رسانه‌ای شود.

 به گزاش فارس؛حسین کعبی مربی فولاد خوزستان با اشاره به اتفاقات داوری چند هفته گذشته مدعی شد سر فولاد خوزستان بریده شده است.

 

در 2 بازی سر ما را بریدند تا 5 امتیاز از دست بدهیم

وی با انتقاد از روند داوری‌ها علیه فولاد اظهار داشت: اتفاقات داوری را همه دارند می بینند و هر چقدر درباره اش صحبت کنیم به نتیجه نمی‌رسد. در دو بازی نساجی و پارس جنوبی سر ما را طوری بریدند که 5 امتیاز از دست دادیم.همه کارشناسان و مردم هم داشتند نگاه می کردند.سر فولاد را طوری بریدند که به جایی نرسد. اگر همین 5 امتیاز را داشتیم الان شرایطمان خیلی بهتر بود ولی حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم روز آخر چه می شود.

 

وی افزود: ما امیدمان را از دست نمی دهیم، می جنگیم به خاطر هواداران و مجموعه فولاد. این باشگاه و طرفدارانش شایستگی زیادی دارند. کسی پشت فولاد نیست که حمایت کند. خودمان هستیم، هواداران، آقای محمدی رئیس کارخانه و آقای آذری. همه مسئولان استانی خودشان را به بی خیالی زده اند! ندیدیم مسئولی درباره فولاد صحبت کند. ما مسئولان پرقدرتی در مجلس داریم، باید حرف بزنند و بپرسند چرا سر فولاد را این مدلی می برند؟ بابت چه چیز باید فولاد قربانی شود؟ ما فقط دو نفر را حامی خودمان می بینم. آقایان محمدی و آذری. آنها برای فولاد مرد و مردانه می جنگند ولی دستشان به جایی بند نیست. 

 

بعد از بازی با استقلال حتی یک خطا هم به نفع ما نگرفتند

مربی فولاد با اشاره به اتفاقات دیدار فولاد و استقلال عنوان کرد: همه مردم و کارشناسان دیدند که داوری بازی فولاد و استقلال مشکلی نداشت. متاسفانه  از بعد از آن بازی اتفاقات عجیب و غریبی برای فولاد می افتد. نمی دانم این فوتبال چه ارزشی دارد که اینطور یک استان قربانی می شود. مردم اهواز به قدر کافی مظلوم هستند. فولاد را قربانی می کنند که تیم های دیگر سهمیه بگیرند؟ من کسی را متهم نمی کنم ولی ما فوتبال بازی می کنیم. اگر هم می بریم، فوتبالی می بریم.

 

وی خاطرنشان کرد:از روز اول هم همینطور بودیم. کسی به نفع فولاد پنالتی نگرفت، خطایی به نفع ما نگرفتند. کل کارشناسان داوری را جمع کنید اگر یک بازی پیدا کردید که داور به نفع فولاد سوت زده بود، هر چه خواستند بگویند. این نمی شود که فولاد همیشه ضرر کند. می دانید که وضعیت استان ما چطور است. در چه گرمای طاقت فرسایی کار می کنیم. بچه ها با جان و دل تمرین و بازی می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و آقایان این رفتارها بی‌انصافی است. 

 

چرا محرومیت اکرمی را اعلام نمی کنید؟

کعبی تاکید کرد: اگر آقای اکرمی در بازی نساجی و فولاد اشتباه نکرده چرا از آن روز به ایشان قضاوت ندادید؟ چرا اعلام نمی کنید اکرمی اشتباه کرده و محروم شده است؟ داور محروم شده، بگوئید و یک عذرخواهی هم کنید تا طرفداران فولاد آرام شوند. اینقدر سخت است که بگوئید داور اشتباه کرده؟! چطور بازیکن اشتباه کند باید کارت قرمز بگیرد؟ متاسفانه در دو بازی به شدت اشتباهات علیه ما بوده. این‌همه هزینه و تلاش برای یک فصل چه می شود؟

 

مربی فولاد افزود: هواداران فولاد با جان و دل پشت تیم هستند و امید دارند. حق آنها چه می شود؟ از مسئولان استانی خواهش می کنم تا به فکر فولاد باشند. حال این باشگاه را بپرسند، هیات فوتبال خوزستان الان کجاست؟ دیده اید استان های دیگر برای تیم هایشان چه می کنند؟ با یک اشتباه چطور پشت تیم شان در می آیند. فولاد به قدر کافی مظلوم است. خود مسئولان استانی هم فولاد را تنها نگذارند. 

 

زور فولاد به مسایل غیر فوتبالی نمی رسد

مربی فولاد خوزستان خطاب به مسئولان فوتبالی و غیر فوتبالی خوزستان گفت: آقای طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان در هیات رئیسه فدراسیون هستند. توقع نداریم ایشان حمایت کند ولی به عنوان رئیس هیات فوتبال نباید به باشگاه ما یا صنعت یا مسجد سلیمان سر بزند؟ ما نمی خواهیم حمایتی کنند ولی حرف حق را بزنند. واقعیت این است اگر اتفاقات فوتبالی باشد ما فوتبال بازی می کنیم و می بریم ولی اگر غیر فوتبالی باشد، زور فولاد نمی رسد.

 

کعبی ادامه داد: این ختم کلام است. دست ما جایی بند نیست. زورمان نمی رسد. حداقل مجلسی ها وسط بیایند و نگذارند حق فولاد خورده شود. من این حرف ها را زدم که فقط به گوش آنها برسد و بدانند چه بلایی سر فولاد می آید. در بازی پارس جنوبی جم دیگر همه چیز تابلو بود. وسط نیمه رفتم به داور گفتم آقا! آن صحنه صد در صد پنالتی بود گفت نه اصلا اینطور نیست. گفتم آقا! 10 بار صحنه آهسته اش را دیده ام که می‌گویم. اگر شک داشتم که نمی آمدم به شما بگویم. 

 

حتما باید پای بازیکن ما را قطع کنند تا داور پنالتی بگیرد؟

وی یادآور شد: من داور را متهم نمی‌کنم ولی واقعا دیگر باید چه اتفاقی در محوطه رخ دهد که داور پنالتی بگیرد؟ باید سر بازیکن را ببرند؟ باید پایش را قطع کنند؟ مدافع پارس جنوبی طوری بازیکن ما را زد که سه متر به بیرون پرت شد. باید ادا در بیاوریم تا داور پنالتی بگیرد؟ ما توقع داریم اگر داور را محروم می‌کنند بگویند و حداقل اعلام کنند او اشتباه کرده است ولی این پنهان کاری برایمان عجیب است.خودتان اشتباه و محرومیت یک داور را پنهان می کنید، بعید توقع شفاف سازی در فوتبال را دارید؟ شفاف سازی از کجا شروع می شود؟ 

 

فولاد مثل قدیم نیست که 10 ملیارد به قطبی بدهند!

کعبی ضمن انتقاد از بختیاری‌زاده عنوان کرد: ما در خوزستان پیشکسوت داریم تا پیشکسوت. کسی هست که غیرت و تعصب برای استانش دارد و کسی هست که دنبال جیب و منافع خودش است! آقای سیاوش بختیاری زاده را که مصاحبه کرده، همه می شناسند. ایشان چند هفته ساکت بود ولی الان که این اتفاقات داوری افتاده، علیه کادر فنی و تیم صحبت می‌کند! دیگر فولاد مثل قدیم نیست که افشین قطبی را با 10 میلیارد تومان بیاورند و هر بازیکنی دوست داشته باشند به او بدهند و آخرش آن اتفاقات بیفتد.

 

مربی فولاد ادامه داد: ما درهای فولاد را به روی عده ای که در رسانه ها هم فعالیت دارند بستیم. آن زمان مرد که اینجا پادشاهی می کردند. آقای بختیاری زاده! اگر شما با نکونام مشکل داری به خاطر هاشمی‌نسب و علوی و غبیشاوی و دیگر بچه های اهوازی مصاحبه نکن. چند بار مصاحبه کردی جواب ندادیم، فکر کردی ما زبان نداریم؟ شما به محمود یاوری هم رحم نکردی و کاری کردی خودت به جای او سرمربی استقلال اهوازی شدی. آقای بختیاری زاده دست بردار، شما پیشکسوت فوتبال اهواز نیستی.

 

*بختیاری‌زاده به پسرعموی خود هم رحم نکرد!

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوت، عادل حردانی و یعقوب فریسات و رحیم حلفی و عزیز فریسات و خیلی از عزیزان دیگر هستند. شما چطور یک هفته مانده به آسیایی شدن فولاد این انتقادات را می کنی؟ دنبال چه هستی؟ دنبال جیب خودت و منافع خودت؟! شما به سهراب بختیاری زاده که پسر عمویت است، رحم نکردی. نفت مسجد سلیمان و استقلال اهواز را نابود کردی! من از هواداران خوزستانی می خواهم سیاوش بختیازی زاده را پیشکسوت فوتبال استان ندانند.

 

کعبی تاکید کرد: شما در حد نام فولاد نیستید که انتقاد می کنید. بعد از بازی نساجی، فریدون حردانی مدرس فوتبال انتقاد کرد که تعویض های فولاد خوب نبود، ما قبول کردیم، گفتیم انتقاد فنی است. کسی علیه او حرفی زد؟ حالا شما که ادعایت می شود از فوتبال خوزستانی، داری به نفع رقبا علیه فولاد حرف می زنی؟ ادعا داری پیشکسوت فوتبال خوزستان هستی؟ من شما را اصلا به عنوان پیشکسوت استان نمی شناسم. در پایان فقط می خواهم بگویم فولاد امانت مردم خوزستان است که دست ما است. تا وقتی که این امانت دستمان باشد به بهترین شکل از آن محافظت می کنیم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------