علیرضا رضایی: دلمان به درد آمد/ همه از تبعیض‌ها خسته شده‌اند



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,علیرضا رضایی
چهره پر افتخار کشتی ایران، گفت: مربیان پر افتخار ما با ماهی ۳ یا ۴ میلیون تومان حقوق کار می‌کنند اما شاهد هدر رفتن‌های میلیون‌دلاری در فوتبال هستیم. 

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پیگیری تمرینات تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: فعلا از طریق فضای مجازی برنامه‌های تمرینی بچه‌ها را زیر نظر داریم و کشتی‌گیران جسته و گریخته تمرین می‌کنند. منتظریم ببینیم تکلیف برگزاری لیگ و تمرینات چه می‌شود تا فعالیت‌مان را آغاز کنیم.

 

دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان، در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع گسترده کرونا و مخالفت‌ها در خصوص برگزاری لیگ کشتی، آیا موافق برگزاری لیگ است یا خیر؟، گفت: این مسئله‌ای کاملا تخصصی است و ستاد مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی - ورزشی در این خصوص صاحب‌نظر هستند، بنابراین موافقت یا مخالفت ما با برگزاری لیگ فایده‌ای ندارد و تعیین‌کننده نیست.

 

سنگین‌وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران، تصریح کرد: با این وجود همان‌طور که کارشناسان می‌گویند، در چنین شرایطی باید با کرونا زندگی کرد. ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای شود که با کاهش بیماری و رعایت پروتکل‌ها بتوان مسابقات را برگزار کرد. باید چاره‌ای اندیشیده شود که ورزش ایران نخوابد. در دنیا هم خیلی‌ها با رعایت پروتکل‌ها به‌صورت جدی و دقیق، تمرینات یا مسابقات خود را آغاز کرده‌اند.

 

رضایی در ادامه درباره اعتراض چهره‌های ورزشی به جریمه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی ایران از سوی فیفا و این‌که این مبلغ کلان می‌توانست ورزش ایران را متحول کند، گفت: کاملا درست است. نگاه به ورزش‌های دیگر و مربیانی که تیم‌هایشان قهرمان جهان و المپیک می‌شوند و رقم قراردادهایشان، واقعا خنده‌دار و توهین‌آمیز است. متاسفانه هیچ‌وقت نگاه کارشناسانه به این موضوع نشده و همیشه همین بوده و آدم از این موضوع دلش به درد می‌آید. 

 

دارنده مدال‌های طلای آسیا و بازی‌های آسیایی ادامه داد: اگر این رقم‌های کلان طی سال‌های گذشته به فوتبال ما کمک می‌کرد، خوشحال می‌شدیم. اما نه‌تنها کمکی نکرده، بلکه به ورزش ایران خسارت‌های میلیاردی وارد کرده و به سایر رشته‌ها هم ضربه زده است. مربیان برجسته ما با تنها ماهی ۳ یا ۴ میلیون تومان کار می‌کنند، نه دیده می‌شوند و نه مورد توجه قرار گرفته‌اند. هر ۳ سال یک‌بار اگر بتوانند شاید جایزه‌ای هم بگیرند. همه از این تبعیض‌ها خسته شده‌اند و گفتن‌ها هم فایده‌ای نداشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------