آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

ریمی و چشمی دربی را از دست دادند!/ مجیدی دانشگر و باقری را بخشید!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دربی
دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات و حتی بازی روز پنج‌شنبه مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیستند.

به گزارش تسنیم، در شرایطی که تیم فوتبال استقلال پنج‌شنبه باید برای کسب سهمیه آسیا در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر برود و سپس آماده بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس شود، خبر می‌رسد که علی کریمی و روزبه چشمی دو بازیکن اصلی این تیم مصدوم شده‌اند.

 

کریمی که یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در فصل جاری و بازی‌های اخیر استقلال بوده، از ناحیه عضله چهار سر ران مصدوم شده است. چشمی نیز از ناحیه همسترینگ آسیب‌دیدگی دارد. این دو بازیکن نمی‌تواند در تمرینات شرکت کنند و بازی با شاهین بوشهر را به احتمال زیاد از دست می‌دهند و حضورشان در دربی نیمه‌نهایی جام حذفی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

 

فرهاد مجیدی باقری و دانشگر را بخشید!

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران توسط فرهاد مجیدی بخشیده شدند.

 

به گزارش برنا؛ محمد دانشگر و فرشید باقری، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران تنها 24 ساعت پس از اخراج توسط فرهاد مجیدی با انجام عذرخواهی بخشیده شدند تا استقلال را در بازی‌های پیش‌رو در لیگ برتر و جام حذفی همراهی کنند.

 

استقلال پنجشنبه شب در بوشهر میهمان شاهین است و هفته آینده در جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

 

اسماعیلی و مطهری به دیدار با شاهین می‌رسند

 

- فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری دو بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت دو بازی گذشته آبی پوشان مقابل سپاهان در جام حذفی و پیکان در لیگ برتر را از دست دادند، به بهبودی کامل رسیدند و می‌توانند به میدان بروند.

 

- با نظر کادر پزشکی استقلال مطهری و اسماعیلی مشکلی برای همراهی تیم ندارند. این دو بازیکن  در تمرینات استقلال حضور دارند و با صلاحدید کادرفنی و فرهاد مجیدی می‌توانند در بازی روز پنجشنبه مقابل شاهین بوشهر نیز به میدان بروند.

 

 ایلنا/برنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------