امید ابراهیمی رسما به الاهلی قطر برگشت/ پورعلی گنجی با شنژن چین به توافق رسید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , امید ابراهیمی
باشگاه فوتبال الاهلی برگشت هافبک ایرانی اش به ترکیب تیم را تایید کرد. 

 به گزارش فارس، نشریه« الرایه» قطر خبرداد تیم فوتبال الاهلی قرارداد احمد العکاشی، لژیونر تونسی اش را فسخ کرد و همکاری اش با این بازیکن را در مدت کوتاه پایان داد. این بازیکن تنها ۴ بازی برای الاهلی انجام داد.

 

مسئولان الاهلی نام امید ابراهیمی، هافبک ایرانی که جدیدا پس از پایان قرارداد قرضی اش با یوپن بلژیک به دوحه برگشته است، ثبت کردند تا هافبک ایرانی بعنوان لژیونر پنجم در ترکیب الاهلی در فصل آتی به میدان برود.

 

شنژن چین توافق با پورعلی گنجی را تایید کرد

یک خبرنگار چینی اعلام کرد باشگاه شنژن توافق با مدافع ایرانی العربی را تایید کرد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , امید ابراهیمی

 «shen lanbaoshi» خبرنگار چینی در زمینه انتقال مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه شنژن چین عنوان کرد: باشگاه شنژن تایید کرد با مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم ملحق می شود.

 

پورعلی گنجی هفته گذشته به صورت رسمی جدایی از باشگاه العربی قطر را اعلام کرد. قرارداد مدافع ایرانی با این تیم قطری اعتبار دارد و این باشگاه در ازای انتقال مدافع ایرانی به تیم چینی پول خوبی به جیب می زند.

 

رامین رضاییان: آقای ژاوی ممنون؛ به الدحیل رفتم!

رضاییان اولین واکنش خود به حضور در الدحیل قطر را در صفحه اینستاگرامش با تشکر از ژاوی و پیشنهادش با السد همراه کرد.

 

 رامین رضاییان که بعد از یک فصل درخشان در سمت راست دفاعی الشحانیه با حضور در الدحیل به عنوان قهرمان این فصل به سرانجام رساند، در صفحه شخصی‌اش به این انتقال بزرگ پرداخت. 

 

اولین بازیکن ایرانی تاریخ باشگاه الدحیل با اشاره به این انتقال نوشته: یک فصل فوتبالی دیگه هم تموم شد، با خاطرات تلخ و شیرین؛ تلخ بابت سقوط الشحانیه و شیرین برای حضور تو کورس آقای گلی و البته برترین‌های فصل. با این حال خوشحالم بابت حضور تو تیم الدحیل که قهرمان این فصل رقابت‌هاست و خودشو برای فصل آینده و حضور تو جام باشگاه‌های جهان و باشگا ه های اسیا آماده میکنه. قطعا یه چالش ویژه و جذاب برای من که اولین ایرانی حاضر تو الدحیل خواهم بود پیش رو هست و امیدوارم مثل گذشته با دعا و انرژی مثبت‌تون پرچم پرافتخار کشورم رو بالا نگه دارم و با نمایشی خوب و غرور انگیز شایستگی حمایت‌تون رو داشته باشم.

 

نکته جالب توجه در صحبت‌های رامین رضاییان، تشکر او از ژاوی، اسطوره اسپانیایی و سرمربی السد بابت پیشنهادش برای حضور در این تیم است: یه تشکر ویژه هم از آقای ژاوی بزرگ و دوست داشتنی که از صحبت و پیشنهادی که به من داشت و باعث افتخارم شد و البته قسمت این بود که فصل جدید تو باشگاه بزرگ الدحیل باشم و برای ایشون آرزوی موفقیت و حضور تو بارسلونا و درخشش بیشتر تو مربیگری رو دارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------