بهانه‌های رشید مظاهری و ناراحتی تراکتوری‌‌ها؛ پول بیشتر یا رفتن به پرسپولیس؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رشید مظاهری
رشید مظاهری دیروز درخواست فسخ قراردادش را داد که باید دید این درخواست برای بالا بردن مبلغ قراردادش است یا این‌که قصد دارد به تیم دیگری برود. 

به گزارش ایران‌ورزشی، دو روز قبل از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان بود که رشید مظاهری ناگهان دست به کار عجیبی زد. او به باشگاه تراکتور رفت و درخواست بالا بردن قراردادش را داشت. این در حالی بود که مظاهری فصل گذشته قراردادی ۳ ساله با مبلغی معین که کم هم نیست، با قرمزپوشان تبریزی بسته بود. با وجود این‌که ۲ فصل دیگر از این قرارداد باقی مانده و البته تا الان ۸۰ درصد از مبلغ فصل اول را هم گرفته، ناگهان مظاهری به باشگاه تراکتور رفت و خواهان افزایش ۲ برابری قراردادش شد و البته گفته اگر این پول را ندهید نمی‌تواند کنار تیم باشد.

 

مظاهری بعد از این صحبت‌ها که البته نه با مخالفت مواجه شده بود و نه موافقت، باشگاه را ترک و تلفن همراه خود را خاموش کرد که این مسأله برای کادرفنی دردسرساز شد، چرا که نتوانستند با مظاهری ارتباط بگیرند و ماجرا را جویا شوند. ساکت الهامی هم که حس کرد نمی‌تواند روی رشید مظاهری برای بازی مهم و سرنوشت‌ساز مقابل نفت مسجدسلیمان حساب باز کند، به سراغ محمدرضا اخباری رفت و به او آماده‌باش داد تا برای بازی نیمه نهایی به میدان برود.

 

در این مورد حتی شنیده می‌شود اخباری دچار مصدومیتی جزیی بود که الهامی از او می‌خواهد در این مدت کم باقی‌مانده تا بازی، فیزیوتراپی‌های مداوم انجام دهد تا آماده شود. به همین دلیل بود که رشید مظاهری در لیست ۱۸ نفره تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان حضور نداشت. تراکتور در این بازی به پیروزی رسید و راهی فینال شد اما ماجراهای مظاهری و تراکتور همچنان ادامه دارد.

 

اگرچه مظاهری دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، اما حالا خبر می‌رسد دلیل بهانه آوردن این دروازه‌بان ملی‌پوش داشتن پیشنهاد از تیم‌های مدعی قهرمانی است. از آن‌جا که پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان است و البته یحیی گل‌محمدی و مظاهری هم سابقه کار کردن با هم در ذوب‌آهن را دارند، گفته می‌شود بهانه‌های دروازه‌بان تراکتور، برای فسخ قرارداد است تا بتواند به پرسپولیس برود. البته مظاهری ظاهراً فصل گذشته هم مذاکراتی با پرسپولیس داشت و می‌دانست با رفتن علیرضا بیرانوند به اروپا، شرایط برای حضور او در تیم قرمز پایتخت مهیا می‌شود اما معلوم نیست به چه دلیلی قرارداد ۳ ساله با تراکتور بست تا حالا برای رسیدن به پرسپولیس یا تیم دیگری که گفته می‌شود احتمالاً سپاهان است، به دنبال بهانه باشد.

 

به هر حال مظاهری دیروز بار دیگر به باشگاه تراکتور رفت و این بار درخواست فسخ قرارداد داد و اعلام کرد فقط در صورتی در تبریز می‌ماند که مبلع قراردادش رقمی بیش از ۲ برابر شود اما این درخواست با مخالفت جدی مدیران باشگاه تراکتور مواجه شد. او حتی درخواست فسخ قرارداد خود را به کمیته تعیین وضعیت هم برده اما با توجه به این‌که تراکتور مشکل مالی نداشت و دو طرف هم مایل به فسخ قرارداد نیستند احتمالاً با این درخواست مخالفت خواهد شد.

 

با این اتفاقات حالا باشگاه تراکتور با چالش عجیبی مواجه شده که باید دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. این در حالی است که طبق قانون، مظاهری دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و مبلغ آن هم مشخص است. پس اگر تراکتور نخواهد، مظاهری نه می‌تواند جدا شود و نه این‌که مبلغ قراردادش را بالا ببرد. تنها نگرانی تراکتور این است که دروازه‌بانی داشته باشد که دلش با تیم نباشد. به همین دلیل حالا مانده‌اند باید چه تصمیمی بگیرند.

 

با توجه به این‌که مظاهری قانوناً بازیکن تراکتور به حساب می‌آید، شاید بهتر بود به جای بهانه آوردن و غیبت در بازی مهم نیمه‌نهایی مقابل نفت مسجدسلیمان، خیلی راحت مسأله را با مسئولان باشگاه تراکتور در میان می‌گذاشت تا اگر بحث جدایی جدی شد، دل‌خوری پیش نیاید.

 

 رشید مظاهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------