«مهدی ترابی» به تیم العربی قطر پیوست/ توافق علی علیپور با ماریتیموی پرتغال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,مهدی ترابی
مهدی ترابی هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر در فصل جدید لیگ ستارگان قطر برای تیم العربی بازی خواهد کرد. 

به گزارش تسنیم و به نقل از استاد الدوحه قطر، مهدی ترابی قرارداد رسمی‌اش را با باشگاه العربی دوحه امضا کرد. قرار است فرآیند رسمی این انتقال به‌زودی رسانه‌ای شود.

 

مهدی ترابی دومین بازیکن ایرانی العربی پس از مهرداد محمدی است که هفته گذشته از لیگ برتر پرتغال به این تیم پیوست.

 

العربی فصل گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت. این تیم شب گذشته در نخستین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر با حضور یک نیمه‌ای مهرداد محمدی برابر الخور به تساوی 2 - 2 بسنده کرد.

 

قرارداد ۲ ساله حاج‌صفی با آریس یونان

قرارداد دو ساله احسان حاج‌صفی با باشگاه آریس یونان امروز امضا خواهد شد.

 

به گزارش تسنیم و به نقل از رادیو ورزش یونان، احسان حاج‌صفی عصر امروز (شنبه) در شهر سالونیکی پس از شرکت در آزمایش پزشکی باشگاه آریس قرارداد دو ساله‌اش با این باشگاه را امضا می‌کند.

 

میکائیل انینگ سرمربی آلمانی آریس با جذب سه بازیکن جدید می‌خواهد ترکیب تیمش را تکمیل کند. یکی از این سه بازیکن احسان حاج‌صفی است. باشگاه آریس با او برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسیده است.

 

همچنین جورج سارامانتس کارشناس فوتبال یونان درباره پیوستن احسان حاج‌صفی به آریس گفت: او بازیکنی بسیار عالی و کامل است. می‌تواند به خوبی جای خالی کورت را پُر کند. خصیصه‌های خوبی در بازی‌اش وجود دارد و یک بازیکن حرفه‌ای است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: حاج‌صفی میل به حمله دارد و به خوبی درگیر می‌شود. او از پاهای قدرتمندی برخوردار  است و سبک بازی مناسبی دارد. می‌دانم که در دو پست خوب بازی می‌کند. حاج‌صفی در سوپرلیگ یونان بازی کرده و این مهمترین موضوع است. او تمامی فاکتورهای موردنیاز را برای بازی در ترکیب اصلی آریس دارد.

 

توافق علی علیپور با ماریتیموی پرتغال

سایت روزنامه ورزشی رکورد پرتغال نوشت: علی علیپور، مهاجم پیشین تیم پرسپولیس ایران با ماریتیموی پرتغال برای امضای قرارداد 2 ساله‌ای به توافق دست یافت.

 

بر اساس این گزارش، علی علیپور هم‌‌اکنون منتظر دریافت ویزای پرتغال است تا به این کشور سفر کند و قراردادش به صورت رسمی امضا شود.

 

ماریتیمو در صورت جذب علی علیپور دو بازیکن ایرانی در اختیار خواهد داشت. امیر عابدزاده دروازه‌بان این تیم پرتغالی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------