سعادتمند: سند کمپ حجازی به نام باشگاه شد/ هواداران نگرانی تمدیدی‌ها نباشند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال اصلا نگران وضعیت نقل و انتقالات نباشند زیرا در بحث تمدیدی ها و خرید های جدید به زودی دل آنها را شاد خواهیم کرد! 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته بار دیگر برای فرار از انتقادها وعده جدید دارد ایشان در مورد آخرین وضعیت استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

 

* خبر خوب ما به هواداران دریافت سند کمپ حجازی بود!

 امروز خوشحالم که می‌توانم این خبر خوب را به هواداران عزیز بدهم که بعد از سه ماه تلاش شبانه‌روزی توسط همکارانم در باشگاه استقلال و ارگان‌های مرتبط، سند تک برگی کمپ مرحوم حجازی به نام باشگاه استقلال صادر و این مجموعه رسما متعلق به استقلال شد.

 

* عبداللهی بهترین گزینه برای سرپرستی استقلال بود

 باید از زحمات سعید رمضانی عزیز تشکر کنم که در این مدت بسیار زحمت کشید ولی به دلیل فشار کار و بیماری ترجیح داد تا کنار برود و من هم بعد از جمع بندی نهایی به این نتیجه رسیدم که آقای عبداللهی از پیشکسوتان دلسوز و خوشنام استقلال، بهترین گزینه برای این سمت هستند و امیدوارم که در کارشان موفق باشند.

 

* هواداران بابت نقل انتقالات نگران نباشند

طبیعتا تا زمانی که چیزی رسما امضا نشود نباید اعلام شود. ولی این را خدمت هواداران عزیزمان می‌گویم که نگران نباشند و ما هم در حوزه تمدیدی‌ها و هم در خصوص جذب بازیکنان جدید در مراحل بسیار خوبی هستیم و به زودی دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند در حالی امروز هواداران استقلال را به آرامش دعوت کرده که باشگاه استقلال تا ساعت 18 دیروز فرصت داشت تا اسامی نهایی بازیکنان جدید خود را به AFC ارسال کند اما با پنجره بسته شده استقلال این امر میسر نشد و بر خلاف وعده های مکرر احمد سعادتمند مبنی بر عدم بسته شدن پنجره نقل انتقالات استقلال! آبی ها می بایستی با تیمی نصف و نیمه به قطر سفر کنند و برعکس تمامی تیم های لیگ قهرمانان از تقویت تیم خود محروم باشند

 

مجیدی پاسخ ابلاغیه‌های استقلال را نداد

باشگاه استقلال دو ابلاغیه را به فرهاد مجیدی ارسال کرده که با این حال او هیچ پاسخی به این باشگاه نداده است.

 

به گزارش  دانشجو، باشگاه استقلال طی دو مرتبه به فرهاد مجیدی ابلاغیه ارسال کرده که نامه استعفای خود را به این باشگاه بفرستد با این حال مجیدی هیچ پاسخی به درخواست باشگاه استقلال نداده است.

 

البته با توجه به این که مجیدی در کانال تلگرامی خود استعفایش را اعلام کرده بود ، در کمیته تعیین وضعیت احتمالا متن این استعفا مورد تایید قرار می‌گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------