جشنواره گل فرانسه و بلژیک در شب توقف انگلیس/ رونالدو به دایی نزدیک‌تر از همیشه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرانسه و بلژیک
تیم های فرانسه و پرتغال موفق شدند در دومین دیدارشان در رقابت های امسال لیگ ملت های اروپا، برابر کرواسی و سوئد به برتری برسند. 

 دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، تیم‌های ملی فرانسه، بلژیک و تساوی تیم ملی انگلیس به پایان رسید.

 

به گزارش تسنیم، در آخرین شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، سه‌شنبه شب ۹ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی پرتغال، فرانسه و بلژیک به پیروزی رسیدند، انگلیس به تساوی بسنده کرد و سوئد شکست خورد.

 

در گروه سوم از لیگ A، تیم ملی پرتغال که در شهر استکهلم میهمان سوئد بود با گل‌های کریستیانو رونالدو میزبان خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. رونالدو گل نخست خود را در دقیقه اول وقت‌‌های تلف شده نیمه اول و گل دومش را در دقیقه ۷۲ به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها دومین برد متوالی‌اش را کسب کند و صدرنشین جدول بماند. تیم ملی سوئد از دقیقه ۴۴ این بازی با اخراج هافبکش، اسونسون ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد. رونالدو با این گل‌ها شمار گل‌های ملی‌اش را به ۱۰۱ مورد افزایش داد.

 

براساس این گزارش، در دیگر بازی این گروه تیم ملی فرانسه در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس دومین شکست تیم ملی کرواسی در این دوره از رقابت‌ها را با نتیجه ۴ بر ۲ رقم زد.

 

کروات‌ها با گلزنی دژان لاورن در دقیقه ۱۷ پیش افتادند، اما آنتون گریزمان در دقیقه ۴۳ کار را برای فرانسه به تساوی کشاند. تنها سه دقیقه بعد، لیواکوویچ بازیکن کروات‌ها در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول با گشودن دروازه تیم خودی، فرانسوی‌ها را پیش انداخت. ۱۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم برکارلو کرواسی را به بازی برگرداند و نتیجه را مساوی کرد، اما در شصت‌و‌پنجمین دقیقه بازی اوپامکانو گل سوم فرانسه را زد. گل اولیویه ژیرو در دقیقه ۷۷ از روی نقطه پنالتی هم حسن ختام پیروزی فرانسوی در این بازی پر گل بود. فرانسه در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با همین نتیجه (۴ بر ۲) موفق به شکست کرواسی شده بود.

 

در جدول گروه دوم لیگ A، تیم‌های ملی پرتغال و فرانسه هر دو با شش امتیاز اما برحسب تفاضل گل (پرتغال مثبت پنج و فرانسه مثبت چهار) به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و تیم‌های ملی سوئد و کرواسی هم بدون امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم هستند.

 

و اما در گروه دوم لیگ A تیم ملی بلژیک در شهر بروکسل میهمانش تیم ملی ایسلند را با نتیجه قاطع ۵ بر یک در هم کوبید. ایسلندی‌ها با گل فریدیونسون در دقیقه ۱۱ پیش افتادند، اما در ادامه بلژیک با گل‌های ویتسل در دقیقه ۱۳، باتشوای در دقایق ۱۷ و ۶۹، مرتنس در دقیقه ۵۰ و دوکو در دقیقه ۸۰ پاسخ سختی به گل تیم میهمان داد.

 

در بازی دیگر این گروه اما تیم ملی انگلیس میهمان دانمارک بود و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد. در جدول گروه دوم لیگ A بلژیک با شش امتیاز، انگلیس با چهار امتیاز، دانمارک با یک امتیاز و ایسلند بدون امتیاز اول تا چهارم هستند.

 

نتایج سایر بازی‌‌های آخرین شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

 

لیگ C

گروه یک

لوکزامبورگ صفر - مونته‌نگرو یک

قبرس صفر - آذربایجان یک

 

گروه دوم

ارمنستان ۲ - استونی صفر

گرجستان یک - مقدونیه یک

 

لیگ D

گروه ۲

سن‌مارینو صفر - لیختن‌اشتاین ۲

هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا از ۱۹ مهر آغاز می‌شود.

 

کریس از رکورد ۱۰۰ گل زده در بازی‌های ملی عبور کرد/رونالدو به دایی نزدیک‌تر از همیشه

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرانسه و بلژیک

هفته دوم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,جام ملت های اروپا

 

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا پرتغال از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف سوئد رفت و با دو گل پیروز شد.

 

در این بازی کریس رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال توانست در نیمه اول گلزنی کند و تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۰ رساند. وی در نیمه دوم هم گل زد تا در این بازی دبل کند و در نهایت به رکورد ۱۰۱ گل زده در بازی های ملی رسید.

 

رونالدو با رسیدن به این رکورد ۸ گل تا رسیدن به رکورد علی دایی آقای گل فوتبال جهان فاصله دارد.

 

علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران ۱۰۹ گل زده در بازی‌های ملی به ثمر رسانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------