«امباپه» تابستان سال جاری از پاریس می‌رود؛ منچستریونایتد یا لیورپول مقاصد احتمالی



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,امباپه
«کیلین امباپه» به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد که وی تمایل دارد تا در تابستان سال آینده پس از چهار سال حضور در این تیم، پاریس را ترک کند. 

به گزارش ایرنا از نشریه تایمز، ستاره ۲۱ ساله پی‌اس‌جی قصد دارد تا فوتبال حرفه‌ای خود را در جایی دیگر پیگیری کرده و به نظر لیگ برتر انگلیس یا لالیگا را هدف گرفته است.

 

در گزارش تایمز آمده است: با این حال، امباپه به طور روشن اعلام کرده است که دست کم یک فصل دیگر در پاریس می‌ماند؛ اتفاقی که به «لئوناردو» مدیرفنی تیم پاریسی این اجازه را می‌دهد تا در آخرین پنجره نقل و انتقالات تابستانی با حضور امباپه مبلغی از سرمایه‌گذاری پی‌اس‌جی روی مرد فرانسوی را بازیابی کند.

 

این گزارش مدعی است که امباپه به منچستریونایتد علاقه‌مند است اما قهرمان جام جهانی همچنین تمجید و تعریف خود را از لیورپول هرگز مخفی نکرده است.

 

او در خصوص قهرمانی قرمزهای آنفیلد در سال جاری گفته بود: کاری که لیورپول در حال حاضر انجام می‌دهد، شگفت انگیز است. وقتی بازی این تیم را تماشا می کنید فکر می‌کنید همه چیز آسان است اما اینطور نیست؛ بازیکنان همگی متمرکز هستند؛ آنها سه روز در میان بازی می‌کنند و می برند، می‌برند و می‌برند.

 

۱۶۵ میلیون پوندی که پی‌اس‌جی در سال ۲۰۱۸ برای امباپه به موناکو پرداخت کرد، همچنان دومین رقم بالایی است که در بازار نقل و انتقالات جابجا شده است و حالا با ۹۰ گلی که در ۱۲۴ بازی برای پی‌اس‌جی به ثمر رسانده، یکی از ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان محسوب می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------