گل محمدی: دیدار با التعاون مهم بود و باید پیروز می‌شدیم/سرمربی التعاون: مقابل پرسپولیس شانس با ما یار نبود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , یحیی گل محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی را بردیم ولی هنوز نیاز به زمان برای هماهنگی داریم.

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل التعاون عربستان گفت: بازی خیلی سختی بود چون از بابت هماهنگی و هارمونی در بین بازیکنان تیم به وجود نیامده بود.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: با توجه به تغییراتی که داشتیم زمان زیادی برای هماهنگی و بازی تدارکاتی نداشتیم. فکر می کنم بازی به بازی بهتر می شویم

 

وی درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با التعاون تاکید کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما رفته رفته به حریف فرصت دادیم و آنها می توانستند گل هم به ما بزنند.

 

گل محمدی تصریح کرد: در نیمه دوم فکر می کنم شرایط بدنی و روانی بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب بود. تقریبا بازی یکطرفه ای را انجام دادیم. خدا راشکر بازی خیلی مهمی را بردیم. فکر میکنم تازه در شروع کار هستیم. باید با همین التعاون دوباره بازی کنیم . آنها هنوز در صدر جدول هستند و انشاالله کارمان را با قدرت پیش ببریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره نبود علی علیپور و مهدی ترابی یادآور شد: آنها به همراه نادری، شیری بازیکنانی بودند که برای ما بازی کردند. دوست داشتیم با ما باشند اما پیشنهاد داشتند و رفتند. من هم برایشان آرزوی موفقیت می کنم. عملکرد امروز بازیکنان جدید نیز نسبتا خوب بود. باز هم می گویم نیاز به زمان داریم. از بازیکنان که در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند تا به هواداران هدیه بدهند تشکر می کنم.

 

او درباره عملکرد حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی سختی برای او بود که در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی هم داشت. باید بیشتر تمرین کرده و تمرکز کند. کارش تازه شروع شده است. از لک برای بازی خوبش تشکر می کنم.

 

سرمربی التعاون: مقابل پرسپولیس شانس با ما یار نبود/در آینده جبران می کنیم

سرمربی التعاون بعد از باخت مقابل پرسپولیس گفت: در بازی های آینده شکست مقابل پرسپولیس را جبران می کنیم.

سرمربی التعاون: مقابل پرسپولیس شانس با ما یار نبود/در آینده جبران می کنیم

 

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امشب از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر برنده بازی شد.

 

عبدالله العسیری، سرمربی التعاون بعد از این باخت، گفت: عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشتیم و با بدشانسی بازنده شدیم. می‌توانیم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم.

 

وی افزود: التعاون در این بازی تلاش خود را کرد. هنوز چیزی را از دست ندادیم و صدرنشین گروه خود هستیم و می‌خواهیم در باز‌ی‌های آینده جبران کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------