اینفانتینو: جام باشگاه‌های جهان اوایل سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که با توجه به اختلال ایجاد شده در تعیین قهرمان قاره ها، احتمالا جام باشگاه های جهان طبق برنامه قبلی در دسامبر برگزار نخواهد شد. 

به گزارش ایرنا، تورنمنت هفت تیمی جام باشگاه‌های جهان قرار بود برای دومین سال متوالی و به عنوان بخشی از تلاش‌های قطر برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲، در این شیخ‌نشین حاشیه خلیج فارس برگزار شود.

 

«جیانی اینفانتینو» در این خصوص اظهار داشت: برخی از کنفدراسیون‌ها احتمالا تا دسامبر سال جاری نمی‌توانند، تکلیف قهرمان خود را مشخص کنند، بنابراین برگزاری این تورنمنت طبق برنامه قبلی در سال جاری محتمل نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: اما ما در حال بررسی و نظارت بر شرایط هستیم تا بتوانیم در صورت امکان این تورنمنت را در ابتدای سال ۲۰۲۱ برگزار کنیم. بی‌شک برای اتخاذ بهترین تصمیم با تمامی کنفدراسیون‌ها و باشگاه‌های شرکت کننده مشورت خواهیم کرد.

 

در این تورنمنت قهرمان ۶ کنفدراسیون به همراه قهرمان کشور میزبان شرکت خواهند کرد؛ تاکنون تنها بایرن مونیخ موفق شده است که پس فتح لیگ قهرمانان با پیروزی ماه گذشته برابر پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حضور خود را در این رقابت‌ها قطعی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------