محرمی: بازی با الدحیل صدرنشینی پرسپولیس را تثبیت می‌کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محرمی
 پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با الدحیل برای ما آسان نیست اما پرسپولیس قدرت شکست این تیم را دارد تا صدرنشینی خود را قطعی کند. 

«مجتبی محرمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به حریف خود هماهنگ‌تر بازی کرد و توانست پیروزی شیرین و راحتی را به نام خود ثبت کند.

 

وی با اشاره به عدم هماهنگی بازیکنان پرسپولیس، افزود: در وقت اول هماهنگی خوبی بین بازیکنان برقرار نبود اما در نیمه دوم شرایط بسیار بهتر شد و همه بازیکنان در خدمت تیم بودند. 

 

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با ۲ برد ارزشمند مقابل التعاون دست به کار بزرگی زد و توانست نماینده عربستان را در دو بازی شکست داده و ۶ امتیاز با ارزش را به دست آورد.

 

محرمی با اشاره به بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر تصریح کرد: بازی با الدحیل برای پرسپولیس آسان نخواهد بود اما این تیم می‌تواند حریف قطری خود را شکست دهد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

 

وی با اشاره به خرید های جدید پرسپولیس، تاکید کرد: بازیکنان جدید پرسپولیس در تیم‌های قبلی خود تاثیرگذار بودند و تا اینجا عملکرد بدی در ترکیب این تیم نداشته‌اند. ضمن اینکه در آینده و با رسیدن به هماهنگی بیشتر می‌توانند کمک زیادی به قرمز‎پوشان کنند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در بازی های پیش رو خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز همین روند را ادامه داده و بتواند با نتایج خوبی که در آسیا می‌گیرد هواداران را خوشحال کند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید روز دوشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الدحیل قطر برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------