کدام بازیکنان در سال ۲۰۲۰ بیشترین درآمد را داشتند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,راجر فدرر
مجله فوربز در گزارشی به ۵ بازیکنی که امسال بیشترین درآمد را داشته‌اند، اشاره کرده است. 

به گزارش فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعدادی از رقابت‌های ورزشی در سال ۲۰۲۰ لغو شد و یا به تعویق افتاد. همین اتفاق باعث شد تا درآمد ورزشکاران امسال با کاهش روبه‌رو شود. مجله فوربز در گزارشی به ۵ ورزشکاری که در سال ۲۰۲۰ بیشترین دریافتی را داشتند اشاره کرده است.

 

در این گزارش راجر فدرر تنیسور سوئیسی مطرح جهان در صدر قرار دارد. رونالدو ستاره فوتبال یوونتوس و لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا در رده دوم و سوم هستند.

 

اسامی ۵ بازیکن و دریافتی های آنها به شرح زیر است:

 

۱. راجر فدرر:

این تنیسور ۳۹ ساله سوئیسی با ۴ فرزند برای نخستین بار در صدر لیست پردرآمدترین ورزشکاران قرار گرفته است. فدرر امسال ۱۰۶ میلیون دلار درآمد داشته است. بیشترین درآمد او از یک شرکت ژاپنی بوده که به مدت ۱۰ سال قرارداد ۳۰۰ میلیونی دارد.

 

۲. کریستیانو رونالدو:

ستاره تیم فوتبال یوونتوس که پیش از این در این رئال مادرید بازی می‌کرد امسال ۱۰۵ میلیون دلار درآمد داشته است. وی به عنوان نخستین پرتغالی با قراردادی سنگین در لیگ انگلیس نام گرفت. این ستاره پرتغالی ۲۳۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

 

۳. لیونل مسی:

این بازیکن ۳۳ ساله ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۱۰۴ میلیون دلار درآمد داشته است. بر اساس گزارش محله فوربز، مسی بعد از رونالدو دومین بازیکن میلیاردر فوتبال محسوب می‌شود.

 

۴. نیمار:

بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا که با قراردادی ۵ ساله راهی پاری‌سن‌ژرمن پیوست امسال ۹۵.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این بازیکن ۲۸ ساله برزیلی سومین فوتبالیست پردرآمد به شمار می‌رود. نمیاد یکی از گرانترین بازیکنان انتقالی است.

 

۵. لبرون جیمز:

این بازیکن بسکتبال ۳۵ ساله ۸۸.۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. جیمز یکی از ستاره های تاریخ NBA به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ درآمد زیادی داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------