سعادتمند رسما از مدیرعاملی استقلال برکنار شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سعادتمند
اهیات مدیره باشگاه استقلال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه را از سمتش عزل کرده و عضویت او در هیات مدیره را نیز به مجمع باشگاه ارجاع داده است.  

به گزارش ایسنا، بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص برکناری احمد سعادتمند به شرح زیر است:

 

"بنام خدا

 

هواداران عزیز باشگاه استقلال

سالی به غایت سخت سپری شد و امیدوار بودیم در پایان این سال فوتبالی سخت، حداقل یک جام به شما هدیه دهیم ولی نشد، امیدوار بودیم با نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا، دل شما را شاد کنیم اما نشد، نشد و حکایت این نشدها حکایت تلخی است.

 

اول لازم می‌دانیم بابت این نشدها از همه شما عذرخواهی کنیم و همه توان خود را به کار گیریم تادر فصل پیش رو تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم تا استقلال واقعی مجددا بدرخشد.

 

دوم با بررسی دقیق اتفاقات باشگاه در دو ماه گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فن و با عنایت به؛

 

۱- سفر نابهنگام و بی نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا که بر خلاف ادعاها و بر اساس اسناد موجود، می‌شد دیرتر انجام شود و بدتر از آن مصاحبه جنجالی تلویزیونی و مصاحبه رسانه‌ای بعد از جلسه هیات مدیره که باعث برهم خوردن تمرکز تیم و در نتیجه از دست رفتن جام حذفی شد.

 

۲- اهمال آقای سعادتمند در پرداخت طلب آقای وینفرد شفر که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و در نتیجه محرومیت تیم از حضور بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

۳- رفتارهای خلاف شان باشگاه در نقل و انتقالات و حضور سوال برانگیز در یک هتل به جای ساختمان باشگاه، همچنین همراهی شائبه برانگیز برخی افراد در اتاق مذاکره که باعث ورود نهادهای نظارتی به موضوع نقل و انتقالات باشگاه استقلال شد.

 

۴- قراردادهای اقتصادی بی نتیجه و بدون تامین نظر هیئت مدیره که باعث بروز مشکلات مالی برای استقلال شد.

 

۵- خروج ارز از کشور بدون مجوز هیئت مدیره و بانک مرکزی که باعث وهن باشگاه استقلال شد.

 

۶- اتفاقات تاسف برانگیز در کشور قطر به ویژه در فرودگاه دوحه که دون شان باشگاه استقلال بود.

 

۷- طرح مسائل داخلی و محرمانه باشگاه در سایت رسمی باشگاه به جای مدیریت بازیکنان و حل و فصل مشکلات که باعث خدشه دار شدن حیثیت و اعتبار باشگاه استقلال شد.

 

۸- بازی با احساسات هواداران باشگاه استقلال به بهانه بازگرداندن استراماچونی سرمربی سابق باشگاه

 

 اعضای هیات مدیره با در نظر گرفتن مصالح باشگاه و لزوم اقدام سریع برای جلوگیری از وارد آمدن ضربات بیشتر بر پیکره باشگاه، آقای احمد سعادتمند را از سمت مدیریت عامل باشگاه استقلال عزل  و عضویت ایشان در هیات مدیره  را به مجمع باشگاه ارجاع می‌دهد.

 

لازم می دانیم برای آقای سعادتمند در مناصب آینده آرزوی موفقیت کنیم و همچنین از هواداران باشگاه تشکر کنیم و آرزوی روزهای خوب برای استقلال بزرگ داشته باشیم."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------