آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

«رونالدو» رکوردشکنی «نیمار» را تبریک گفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال برزیل
«رونالدو نازاریو» در پی شکسته شدن رکورد گل‌هایش در تیم ملی برزیل توسط نیمار، ستاره فعلی این تیم در پیامی به او تبریک گفت. 

به گزارش ایرنا و به نقل از نشریه آ اِس، «نیمار» ستاره تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال هت‌تریک در دیدار برابر پرو در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، با گذر از رونالدو نازاریو، بعد از «پله» به دومین گلزن برتر تاریخ سلسائو بدل شد.

 

نیمار تا کنون در ۱۰۳ دیداری که برای برزیل به میدان رفته، توانسته است ۶۴ گل به ثمر برساند. رونالدو پس از پیشی گرفتن مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از او در لیست بهترین گلزنان تاریخ برزیل در پیامی به نیمار تبریک گفت.  

 

در پیام رونالدو به نیمار آمده است: از تو تشکر می‌کنم و به خاطر تمام تلاش‌هایت، به تو احترام می‌گذارم. حد تو تا آسمان است. نیمار، حالا پرواز کن. تو با فوتبالت داستان زیبایی می‌نویسی. می‌دانم که بازی در پیراهن زرد برزیل چقدر سخت است. تحمل فشار خارج از زمین در تیم ملی برخی اوقات چالش بزرگتری از حمل توپ با پاهای توست. اما هیچ چیز برای تو غیرممکن نیست.

 

    به غریزه‌ات اعتماد کن زیرا استعداد از آن توست. هیچ‌کس نمی‌تواند تو را پایین بیاورد. تو رکوردهای زیادی برای شکستن داری. بسیاری افتخارات مانده که باید آن‌ها را به دست بیاوری. افتخار می‌کنم که یک برزیلی در جهان موفق باشد. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال برزیل
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------