بارسلونا با اشتباه مهلک دروازه‌بانش به آلاوس ۱۰ نفره هم امتیاز داد / پاری‌سن‌ژرمن با یک برد آسان صدرنشین ماند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,بارسلونا
تیم فوتبال بارسلونا در شبی که دروازه‌بانش مرتکب اشتباهی فاحش شد، دو امتیاز دیگر از دست داد. 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته هفتم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در خانه آلاوس به تساوی یک - یک بسنده کرد.

 

در این بازی بارسلونا با اشتباه مهلک دروازه‌بان خود نتو در دریافت یک پاس روبه عقب از جرارد پیکه گل اول را دریافت کرد. لوئیس ریوخا مهاجم فرصت‌طلب آلاوس کسی بود که از این اشتباه نهایت استفاده را کرد و در دقیقه 31 گل نخست بازی را به ثمر رساند. بارسلونا نیمه اول را باخت و تا دقیقه 63 هم از میزبان خود عقب بود تا اینکه آنتوان گریزمان در دقیقه 63، درست یک دقیقه پس از 10 نفره شدن آلاوس به خاطر اخراج خوتا، گل تساوی را به ثمر رساند.

 

بارسلونا پس از این گل، بر شدت حملات خود افزود تا از برتری عددی‌اش استفاده کند، اما هرچه زد به در بسته خورد تا برای چهارمین بار در ششمین بازی‌اش در این فصل لالیگا امتیاز از دست بدهد. با این نتیجه بارسلونا هشت امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. آلاوس نیز هم‌امتیاز با کاتالان‌ها و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سیزدهم جدول ایستاد.

 

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن با یک برد آسان صدرنشین ماند

شاگردان توماس توخل با کسب پیروزی بیرون از خانه مقابل نانت جایگاه‌شان را در صدر جدول لوشامپیونه حفظ کردند.

 

به گزارش تسنیم، دیدارهای شب دوم از هفته نهم لوشامپیونه شنبه شب با مصاف تیم‌های نانت و پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید که این بازی را میهمان پاریسی با نتیجه 3 بر صفر برد.

 

آندره هررا در دقیقه 47، کیلیان امباپه در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی و پابلو سارابیا در دقیقه 88 گل‌های این بازی را برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساندند تا تیم توماس توخل با کسب هفتمین برد متوالی‌اش 21 امتیازی شود و در صدر جدول لوشامپیونه باقی بماند. تیم نانت هم با هشت امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاد.

 

هفته نهم لوشامپیونه امروز با انجام 7 دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------