آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

فکری حاشیه ها را از استقلال دور خواهد کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فکری
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه غیرفوتبالی هستند، گفت: هیچ کدام از آنها را نمی شناسم و اصلا نمی دانم سابقه ورزشی دارند یا خیر. 

منصور رشیدی در گفتگو با مهر و در مورد وضعیت این روزهای استقلال گفت: اتفاقات بسیاری در استقلال افتاد. تغییر و تحول در کادر مدیریتی و کادر فنی باعث شد تا آبی پوشان روزهای بسیار سختی را سپری کنند و حالا باید امیدوار باشیم تا با شروع لیگ بیستم این تیم بتواند به جایگاه واقعی اش دست پیدا کند.

 

وی افزود: کادر فنی استقلال همه از قدیمی‌های این تیم هستند. هم با تجربه در آن است و هم کم تجربه. اما اعتقاد دارم با شناختی که از این تیم دارند می‌توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

 

رشیدی با انتقاد از انتخاب مدیران استقلال در این چند سال اظهار داشت: هیچکدام از مدیران فعلی را نمی‌شناسم و اصلاً نمی دانم آیا سابقه ورزشی دارند یا شناختی از فوتبال داشته یا خواهند داشت. متأسفانه همه این عزیزان غیر ورزشی هستند و بعید می دانم کسانی که ورزش را لمس نکرده‌اند بتوانند در کار خود موفق باشند.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد رقابت سید حسین حسینی و رشید مظاهری برای ایستادن درون دروازه استقلال گفت: خوشحالم یک دروازه بان آماده دیگر به جمع آبی پوشان اضافه شد. حالا رقابت بین مظاهری و حسینی برای ایستادن درون دروازه استقلال جذاب خواهد بود. حسینی فصل گذشته تنها بود و نتوانست آن انتظاراتی که همه از او داشتند را برآورده کند. البته در بعضی از دیدارها عملکرد قابل قبولی داشت اما چون رقیبی برای خود نمی‌دید تاحدودی افت کرده بود ولی مطمئن هستم با آمدن مظاهری رقابت این دو برای ایستادن درون دروازه استقلال جدی تر خواهد شد و به طور حتم شاهد دو دروازه بان آماده برای فوتبال کشورمان خواهیم بود.

 

وی در مورد محمود فکری گفت: او یکی از چهره‌های شناخته شده در استقلال است. رکورددار بازی در استقلال، کاپیتان این تیم، مردی که کاملاً این تیم را به خوبی می‌شناسد و اعتقاد دارم با توجه به عملکرد خوبی که در تیم‌های دیگر داشته اگر بتواند حاشیه‌ها را از تیم دور کند مطمئناً در استقلال هم نتایج خوبی خواهد گرفت.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آینده استقلال را چطور می‌بینید؟ خاطرنشان کرد: با کادر فنی و بازیکنانی که این تیم دارد به آینده استقلال امیدوارم اما نباید زود قضاوت کنیم. باید تا شروع لیگ منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی برای استقلال رقم خواهد خورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------