کومان: قدردان تراشتگن هستیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کومان
سرمربی بارسلونا از عملکرد درخشان دروازه بان آلمانی اش تشکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به سختی توانست دیناموکیف را ۲ بر یک شکست دهد.

 

رونالد کومان پس از بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی زود توانستیم نتیجه را یک بر صفر کنیم. توانستیم گل دوم هم را به ثمر برسانیم اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم. قدردان مارک آندره تراشتگن هستیم که فوق العاده عمل کرد و اجازه نداد گل های بیشتری دریافت کنیم. برابر دینا بازی بدون توپمان خوب نبود.  

 

سرمربی بارسلونا افزود: گاهی اوقات نمی توانید حریف را تحت فشار بگذارید و اگر این کار را انجام دهید فضا ها را از دست می دهید. اگر پرس کنیم همه این کار را انجام می دهیم و ما در آن ابهام داشتیم. در مجموع از لحاظ دفاعی خوب بودیم اما آن ها خطر ساز ظاهر شدند. باید صحبت کرد و در زمینه بازی بدون توپ بهتر شد. 

 

مارک آندره تراشتگن که پس از چند هفته در ترکیب بارسلونا قرار گرفت در این بازی درخشید و اجازه نداد دینامو بیش از یک گل به ثمر برساند. سرمربی هلندی درباره این دروازه‌بان آلمانی گفت: او نشان داده است دروازه‌بان بزرگی است. خیلی خوب تمرین کرد و متوجه شدیم روی فرم است. 

 

کومان در پایان اظهار کرد: سه بازی را در لیگ قهرمانان با پیروزی پشت سر گذاشتیم که مثبت است. با این حال باید نحوه بازی کردنمان بهتر شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------