غیبت دو بازیکن دردسرساز شد/ تغییر تاکتیک پرسپولیس برای صنعت نفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
کادر فنی پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییرات در ترکیب اصلی این تیم برای بازی با صنعت نفت آبادان گرفته است. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل سایپا تن به تساوی بدون گل داد تا قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات تنها یک امتیاز کسب کند.

 

کادر فنی پرسپولیس پس از تماشای فیلم این بازی تصمیم خود را برای ایجاد تغییر در ترکیب این تیم گرفته‌اند. اخراج کمال کامیابی نیا در بازی با سایپا مانع از حضور هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان می‌شود. همچنین بشار رسن نیز برای حضور در اردوی تیم ملی عراق برای بازی‌های دوستانه این تیم مقابل ازبکستان و اردن به امارات رفته و بعید است بتواند پرسپولیس را در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند.

 

از این رو یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای افزایش توان تهاجمی تیمش تصمیم به ایجاد تغییراتی با توجه به وضعیت موجود دارد تا این تیم بتواند نختسین برد خود را مقابل صنعت نفت آبادان کسب کند.

 

میلاد سرلک و سیامک نعمتی گزینه‌های مدنظر گل محمدی برای حضور در جمع یازده مرد اصلی این تیم برای دیدار با نفت آبادان هستند.

 

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، اول آذرماه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------