باخت خانگی پرتغال به فرانسه در شب فرار اسپانیا از شکست/ آلمان به آسانی از سد اوکراین گذشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,لیگ ملت‌‌های اروپا
بازی‌های هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا با پیروزی ژرمن‌ها، شکست خانگی پرتغال و توقف اسپانیا ادامه پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، شنبه شب چندین بازی در لیگ‌های مختلف این تورنمنت برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه سوم لیگ A تیم ملی پرتغال در دیداری خانگی مقابل تیم ملی فرانسه با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تنها گل این بازی را انگولو کانته هافبک تیم فوتبال چلسی در دقیقه 53 به ثمر رساند.

 

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی سوئد در خانه با نتیجه 2 بر یک میهمانش کرواسی را شکست داد. گل‌های این بازی را دژان کولوسفسکی در دقیقه 36 و مارکوس دانیلسون در دقیقه 45 به ثمر رساندند. تنها گل کروات‌ها را هم مارکوس دانیلسون زد که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

با این نتایج فرانسه 13 امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت. پرتغال هم با 10 امتیاز در رده دوم ایستاد. تیم‌های ملی کرواسی و سوئد هم هر دو با سه امتیاز و بر حسب نتایج بازی‌های رودررو به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

 

در گروه چهارم از لیگ A، نیز شنبه شب تیم ملی آلمان با نتیجه 3 بر یک میهمان خود اوکراین را از پیش رو برداشت. در این بازی ابتدا این اوکراینی‌ها بودند که با گلزنی رومن یارمولنکو در دقیقه 12 پیش افتادند، اما ژرمن‌ها با گل دقیقه 23 لروی سانه کار را به تساوی کشاندند و در ادامه هم گل‌های تیمو ورنر در دقایق 33 و 64 باعث پیروزی آنها شد.

 

در دیگر بازی این گروه تیم ملی اسپانیا در خانه سوئیس در حالی که تا دقیقه 89 با یک گل از میزبان خود عقب بود با گلزنی جرارد مورنو در دقیقه 89 از شکست گریخت. گل سوئیسی‌ها را در این بازی رمو فرولر در دقیقه 26 به ثمر رسانده بود. همچنین سرخیو راموس کاپیتان ماتادورها در دقایق 57 و 80 این بازی دو ضربه پنالتی اسپانیایی‌ها را از دست داد.

 

در جدول این گروه تیم ملی آلمان با 9 امتیاز در صدر است، اسپانیا با هشت امتیاز در رده دوم قرار دارد، اوکراین شش امتیازی سوم است و سوئیس هم با سه امتیاز قعرنشین.

 

پیش از این بازی‌ها نیز در سایر گروه‌ها مسابقاتی برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر است:

 

گروه یک لیگ C

آذربایجان صفر - مونته‌نگرو صفر

قبرس 2 - لوکزامبورگ یک

 

گروه یک لیگ D

مالت 3 - آندورا یک

لتونی یک - جزایر فارو یک

 

گروه 2 لیگ D

سن‌مارینو صفر - جبل‌الطارق صفر

 

دیدارهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا امشب ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------