آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

سرمایه‌گذاری مشهورها در فوتبال؛ وسوسه مستطیل سبز برای سلبریتی‌ها



یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایی که همیشه سلبریتی‌ها برای سرمایه‌گذاری در آن اشتیاق داشته‌اند، ورزش و به‌خصوص فوتبال بوده است. 

سلبریتی‌ها هیچ مشکلی با سرمایه‌گذاری در ورزش و به‌خصوص فوتبال ندارند و حتی مدیران ورزشی هم از حضور آن‌ها استقبال می‌کنند. تأسیس یک باشگاه فوتبال یا هزینه کردن در باشگاهی قدیمی هم می‌تواند گزینه خوبی برای افراد مشهور باشد. نشریه «سان» لیستی از سلبریتی‌هایی که در باشگاه‌ها سهمی دارند را منتشر کرده است.

 

رایان رینولدز (رکسام)

«رایان ریندولز» بازیگر محبوب کاناداییِ هالیوود همراه «راب مک‌الهنی» چندی پیش اعلام کردند قصد خرید باشگاه «رکسام» ولز را دارند و همه را با این تصمیم‌شان شوکه کردند. این دو نفر تصمیم دارند باشگاه‌شان را تبدیل به باشگاهی بزرگ در جهان بکنند. این دو بازیگر آماده هزینه کردن برای باشگاهی هستند که ۱۵۶ سال قدمت دارد و آن را «غول خفته» می‌نامند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

لوئیس تاملینسون (دانکستر)

خواننده گروه «وان‌دیرکشن» سال ۲۰۱۳ در دیداری خیریه در تیم «دانکستر راورز» به‌عنوان بازیکن حضور پیدا کرد. او سال ۲۰۱۴ به رؤیای کودکی‌اش رسید و در یک دیدار روی نیمکت ذخیره تیم محبوبش نشست. «لوئیس تاملینسون» در یک ملاقات با «جان رایان» رئیس سابق باشگاه پیشنهاد مالکیت باشگاه را به او داد. با این حال بعد از این که اعلام شد برنامه تجاری مناسبی پیشنهاد نشده، انتقال سهام به این خواننده معروف منتفی شد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

ناتالی پورتمن (انجل‌سیتی)

«ناتالی پورتمن» بازیگر فیلم «جنگ ستارگان» در حال پیشبرد برنامه‌هایش برای تأسیس تیم «انجل‌سیتی» است. ناتالی که جایزه اسکار را هم برده، دوستانش «جسیکا چستین»، «اِوا لونگوریا»، «جنیفر گارنر»، «اوزو آدوبا» و «آمِریکا فررا» را هم وارد برنامه‌هایش کرده تا آن‌ها هم مالک باشگاه باشند. این تیم قرار است از سال ۲۰۲۲ وارد رقابت‌های ملی فوتبال زنان آمریکا شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

ویل فرل (لس‌آنجلس اف‌سی)

«ویل فرل» کمدین و بازیگر معروف در سال ۲۰۱۶ وارد سرمایه‌گذاری در فوتبال شد و یکی از سهامداران باشگاه تازه تأسیس «لس‌آنجلس اف‌سی» نام گرفت. شهرت فرل به‌عنوان یک کمدین باعث شد در ابتدا خیلی از مردم باور نکنند او سهامدار باشگاه فوتبال شده و در هیئت‌مدیره حضور دارد. تیمی که فرل در آن سهامدار است، سال ۲۰۱۹ هم یک جام در لیگ MLS گرفت.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

لبرون جیمز (لیورپول)

یکی از اسطوره‌های دنیای بسکتبال سال ۲۰۱۱ به جمع سهامداران باشگاه «لیورپول» پیوست. ستاره تیم لیکرز قراردادی با سهامدار اصلی باشگاه لیورپول شرکت «فن‌وی اسپورتس» امضا کرد و طبق آمار سال ۲۰۱۹ سرمایه‌گذاری اولیه او در باشگاه پرطرفدار انگلیسی که ۵ میلیون پوند بوده به ۲۴ میلیون پوند رسیده است. «لبرون جیمز» وقتی باشگاه لیورپول اسپانسر لباسش را به نایکی تغییر داد خیلی خوشحال شد، چرا که اسپانسر شخصی خودش هم هست.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

متیو مک‌کاناهی (آستین اف‌سی)

«متیو مک‌کاناهی» بازیگر توانای هالیوودی بخشی از سهام باشگاه «آستین اف‌سی» را در اختیار دارد. او چندی پیش اعتراف کرد وقتی سال ۲۰۱۹ برای بازدید و تماشای بازی کریستین پولیشیچ به باشگاه چلسی رفته، به دنبال بازیکن هم بوده است. آستین، تیمی تازه تأسیس است که از سال ۲۰۲۱ وارد لیگ MLS خواهد شد و باعث شده یکی از برندگان جایزه اسکار برای حضور در فوتبال وسوسه شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

التون جان (واتفورد)

اسطوره دنیای موسیقی از همه سلبریتی‌ها پا را فراتر گذاشته و حتی دورانی رئیس باشگاه «واتفورد» هم بود. «التون جان» سال ۱۹۷۶ سهام باشگاه محبوبش را خرید و در زمان ریاستش باشگاه ۳ دسته بالا آمد. سِرالتون سال ۱۹۸۷ باشگاه را به «جک پتچی» فروخت، اما رئیس باقی ماند. او سال ۱۹۹۷ باز هم باشگاه را خرید، اما سال ۲۰۰۲ استعفا داد تا یک هوادار باقی بماند. جان در حال حاضر رئیس افتخاری باشگاه است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

هیو جکمن (نوریچ‌سیتی)

سرمایه‌گذاری در فوتبال همیشه برای سلبریتی‌ها جواب نداده. «هیو جکمن» ستاره فیلم «ایکس‌من» گفته که از سرمایه‌گذاری در «نوریچ‌سیتی» پشیمان است. این بازیگر استرالیایی سال ۲۰۱۱ فاش کرد مادرش که در نورفولک زندگی می‌کند از هواداران قناری‌ها است. به همین دلیل هم او تصمیم گرفت بعد از این که همراه مادر انگلیسی‌اش به ورزشگاه خانگی نوریچ رفته، بخشی از سهام باشگاه را بخرد.

 

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

جید تیروال (ساوت‌شیلدز)

باشگاه محلی «ساوت‌شیلدز» که در لیگی رقابت نمی‌کند یک رئیس افتخاریِ معروف دارد. «جید تیروال» خواننده ۲۷ ساله گروه «لیتل‌میکس» اخیراً سهام این باشگاه را خریداری کرد و حتی به‌عنوان رئیس افتخاری باشگاه هم معرفی شده است. جید که از ۱۹ سالگی به حرفه خوانندگی مشغول بوده، متولد همین منطقه ساوت‌شیلدز در غرب انگلیس است.

 

 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

دیپلو (فینیکس رایزینگ اف‌سی)

«دی‌جی دیپلو» هم با خریداری سهام باشگاه «فینیکس رایزینگ» وارد فوتبال شده است. البته این دی‌جی ۴۲ ساله خریدش را سال ۲۰۱۴ و زمانی انجام داد که نام باشگاه «آریزونا یونایتد» بود. تیمی که دیپلو از سهامداران آن بوده، چندین سهامدار دارد که یکی از آن‌ها هم دیدیه دروگبا ستاره پیشین چلسی است. فینیکس در رقابت‌های دسته دوم فوتبال آمریکا حضور دارد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال

 

 خبرورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------