حدادی‌فر: خواهش می‌کنم بازی با پرسپولیس را لغو کنید، پای منافع ملی در میان است/ وقتی مقابل شهرخودرو بازی کردیم دیگر راستی آزمایی چه معنایی دارد؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قاسم حدادی‌فر
کاپیتان ذوب آهن از مسئولان سازمان لیگ درخواست دارد تا بازی این هفته مقابل پرسپولیس لغو شود تا برای این تیم در آستانه فینال آسیا مشکلی پیش نیاید.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما را دیگر همه می‌دانند و چیزی نیست که بر کسی پنهان باشد. ما نزدیک به 20 بازیکن درگیر و مبتلا به کرونا داریم و در این شرایط با شهرخودرو بازی کردیم و این بازی هم در وضعیتی برگزار شد که چند بازیکن مشکوک به کرونا در بین ما وجود داشت و بعید نیست آنها مقابل شهرخودرو بازی کرده باشند و حتی به بازیکنان این تیم هم انتقال داده باشند.

 

وی افزود: ما سه نوبت قبل از بازی تست دادیم و هر 3 بار جواب چند نفر مثبت در آمد و به تعداد کرونایی‌های ما اضافه شد. نوع کرونایی که بازیکنان ما درگیرش شدند از نوع بدون علامتش است و همینجوری مشخص نمی‌شود برای همین بازیکنی که مثلا یک روز تستش مثبت بوده روز قبلش با بقیه بازیکنان تمرین کرده و افراد دیگری را درگیر کرده و در این شرایط بازی هم برگزار شد.

 

کاپیتان ذوب آهن ادامه داد: هرچقدر اصرار کردیم بازی لغو شود مسئولان سازمان لیگ زیر بار نرفتند و حالا بعد از اینکه بازی برگزار شده آمدند از ما تست راستی آزمایی گرفتند. وقتی بازی برگزار شده دیگر راستی آزمایی نمی‌دانم چه معنی می‌دهد. به هر حال بازی با شهرخودرو تمام شد و دیدید که چه شرایط نابرابری داشتیم و چند بازیکن از رده های پایین‌تر به تیم اصلی آوردیم.

 

حدادی‌فر در مورد بازی با پرسپولیس هم گفت: روز گذشته از ما تست گرفتند و امیدوارم اتفاقات جوری رقم بخورد که مسئولان قانع شوند بازی ما با پرسپولیس لغو شود. باور کنید فقط به خاطر منافع خودمان نمی‌گوییم و نگران پرسپولیس هم هستیم چرا که فینال آسیا را در پیش دارند و به نوعی تیم ملی ما محسوب می‌شوند. اگر خدای ناکرده چند بازیکن ناقل در زمین داشته باشیم و بازیکنان پرسپولیس درگیر شوند و فینال را از دست بدهند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ واقعاً دلیل این همه اصرار به برگزاری بازی با پرسپولیس را نمی‌فهمم. به نظرم مسئولان فدراسیون باید در قوانین مربوط به کرونا تجدید نظر کنند و جوری نباشد که در هر شرایطی فقط به فکر برگزاری مسابقه باشند.

 

وی در مورد محرومیت رحمان رضایی هم اظهار داشت: واقعاً در این شرایط تنها چیزی که تیم ما کم داشت محروم شدن رحمان رضایی بود و حالا با این اتفاق دیگر همه چیزمان تکمیل شد. رحمان رضایی بنده خدا چیزی به جز دفاع از حق ذوب آهن نگفت و همه دیدند که تیم ما در 4-5 هفته گذشته چقدر از اشتباهات تاثیرگذار داوری ضربه خورد و هرکس دیگری هم جای او بود نمی‌توانست سکوت کند چرا که اشتباهات داوری تاثیر زیادی روی نتایج ما گذاشته و چه بسا اگر این اشتباهات نبود الان تیم ما بالای جدول بود. این مشکلات داوری علیه ذوب آهن از هفته‌های پایانی فصل گذشته شروع شد و همچنان ادامه دارد و امیدوارم مسئولان تدبیری بیاندیشند تا با استفاده از تکنولوژی این اشتباهات کمتر شود.

 

کاپیتان ذوب آهن ادامه داد: ما 19 کرونایی داشتیم که جواب تست آنها فردا می‌آید و اگر همچنان درگیر باشند با محرومیت رحمان رضایی 20 نفر غایب داریم و در این شرایط باید به مصاف پرسپولیس برویم و بازی هم برای هر دو تیم خطرناک است. از مسئولان خواهش می‌کنم این بازی را لغو کنند و به زمان دیگری موکول کنند چون به نفع همه است.

 

حدادی‌فر در پایان در مورد وضعیت خودش هم توضیح داد: کرونای من علائم خاصی نداشت و الان هم حالم خوب است و منتظر جواب تست روز گذشته هستم تا بدانم همچنان درگیرم یا خوب شدم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------