شکست چلسی و توقف منچسترسیتی در لیگ برتر/ رئال مادرید با گل‌های بنزما بر بیلبائوی ۱۰ نفره غلبه کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , لیگ برتر
دو تیم مدعی در هفته سیزدهم لیگ برتر نتایج خوبی کسی نکردند. 

به گزارش ایسنا، در  شروع دیدارهای هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها منچسترسیتی در خانه از پس وست برومویچ برنیامد و به تساوی یک بر یک رسید.

 

ایلکای گوندوگان برای سیتی گلزنی کرد و دیاس به اشتباه دروازه خودی را گشود تا سیتی همچون هفته قبل به نتیجه تساوی دست یابد.  

 

در دیگر دیدار ولورهمپتون توانست به لطف گل دقیقه ۹۶ نتو چلسی را ۲ بر یک شکست دهد.  ابتدا اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی گلزنی کرده بود ولی ولورهمپتون به بازی برگشت و ۲ بار دروازه آبی های لندن را باز کرد.

 

در ادامه دیدارهای هفته جاری یک دیدار حساس برگزار می‌شود که لیورپول در خانه با تاتنهام بازی خواهد کرد.

 

  رئال مادرید با گل‌های بنزما بر بیلبائوی 10 نفره غلبه کرد

تیم فوتبال رئال مادرید در یک بازی خانگی مقابل قرمزو‌سفیدپوشان ایالت باسک به برتری رسید و با تیم‌های صدرنشین لالیگا هم‌امتیاز شد.

 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری از هفته نوزدهم لالیگا (دیداری که به خاطر حضور کهکشانی‌ها در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا زودتر برگزار شد) موفق شد میهمان خود تیم اتلتیک بیلبائو را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

 

در این بازی که میهمان باسکی از دقیقه 13 با اخراج رائول گارسیا - به خاطر ارتکاب دو خطای منجر به دریافت کارت زرد روی تونی کروس در عرض پنج دقیقه - 10 نفره شد، کروس گل نخست را در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول برای رئال مادرید به ثمر رساند.

 

بیلبائو با وجود داشتن یک یار کمتر، در دقیقه 52 توسط آندر کاپا گل تساوی را زد، اما کریم بنزما با زدن گل‌های بعدی کهکشانی‌ها در دقایق 74 و 2+90 اجازه نداد که میهمان باسکی از این بازی امتیاز بگیرد.

 

به این ترتیب رئال مادرید هشتمین پیروزی خود را در سیزدهمین بازی‌اش کسب کرد و با رئال سوسیه‌داد صدرنشین لالیگا و اتلتیکومادرید رده دومی هم‌امتیاز شد. (اتلتیکومادرید نسبت به سوسیه‌داد و رئال مادرید دو بازی کمتر انجام داده است). بیلبائو هم با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

 

در دیگر بازی هفته نوزدهم لالیگا، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ میزبان سوسیه‌داد خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------