فرزامی:باید دعا کنیم وضعیت استقلال با تغییر رئیس جمهور بهتر شود/مددی کفش فوتبال را پوشیده که مدیرعامل شده؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فرزامی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:ما فقط باید امیدوار باشیم و دعا کنیم رئیس جمهور عوض شود تا هر چه سریعتر وضعیت استقلال درست شود. 

حسین فرزامی در گفت‌و‌گو با  فارس، در خصوص تغییرات صورت گرفته در هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: تا آنجایی که می‌دانم آقای آصفی خیلی وقت در نوبت بود که عضو هیات مدیره شود. او دوست من است اما او یک فرد سیاسی است و نمی‌دانم چرا به استقلال آمده است؟ شاید از نظر من استقلال برای آصفی کوچک باشد ولی در مجموع او حرف‌های مهم و خوبی می‌زند.

 

وی با اشاره به انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این آقا کجا بوده که مدیرعامل استقلال شده است؟ او در کجا کار مدیریتی کلان کرده و تعجب می‌کنم چرا یک عده از او دفاع می‌کنند.آیا مددی تا به حال کفش فوتبال به تن کرده یا اصلا پیراهن این رشته را پوشیده است؟ آیا او قرار است به استقلال پول بیاورد؟ سبقه مدیریتی خوبی داشته که بخواهد به استقلال کمک کند؟ آیا اصلا بازیکن این تیم بوده که بگوییم به خاطر سابقه حضورش مدیرعامل استقلال شده است؟

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: متاسفانه باید انتقاد را به کسانی کرد که این افراد را انتخاب می‌کنند.وزیر ورزش این 2 باشگاه را ملعبه دست خود کرده و هر کسی را بخواهد انتخاب می‌کند. البته او پول هم به این 2 باشگاه نمی‌دهد ولی به نوعی پدر پرسپولیس است. او هیچ امتیازی به باشگاه‌های دیگر نمی‌دهد و تنها از یک تیم حمایت می‌کند. در این چند سال بارها مصاحبه کردیم، حرف زدیم، انتقاد کردیم، پیغام دادیم ولی اگر با سنگ حرف می‌زدیم بهتر بود.

 

فرزامی با انتقاد از رویه خصوصی سازی 2 باشگاه عنوان کرد: او مدت‌ها است که می‌خواهد 2 باشگاه را خصوصی کند ولی آیا این کار را انجام داد؟ یا می‌خواهد قیمت نجومی روی 2 باشگاه بگذارد که کسی سمت آن‌ها نرود یا اینکه می‌خواهد خودش دخالت کند. ما فقط باید امیدوار باشیم و دعا کنیم رئیس جمهور عوض شود تا هر چه سریعتر وضعیت استقلال درست شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------