ضرر میلیاردی استقلال از حفظ شجاعیان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

به جز فصل اول که داریوش شجاعیان بازی‌های زیادی در ترکیب استقلال انجام داد و طبق آماری که در دست است 24 بار برای آبی‌ها به میدان رفت در باقی فصولی که با استقلال قرارداد داشت هیچ‌گاه نتوانست حتی به تعداد بازی‌های نیم‌فصل در ترکیب تیمش حضور یابد. 

 

سیر نزولی شجاعیان به دلیل مصدومیت‌های متعدد در فصول هجدهم و نوزدهم کاملاً ملموس بود با این حال مدیران باشگاه استقلال به جهت آنکه محکوم به رها کردن این بازیکن در شرایط سخت آسیب‌دیدگی نشوند قرارداد او را تمدید کردند تا شاید فرصت دوباره‌ای در اختیار داریوش قرار بگیرد اما این بازیکن همچنان روی همان محور حرکت می‌کند و شرایط باثباتی ندارد. شجاعیان در فصل بیستم که تصور می‌شد بازی‌های بیشتری در ترکیب استقلال انجام دهد دوباره مصدوم شده و حتی احتمال دارد به دربی هم نرسد. این احتمال در حالی اردوی استقلال را فرا گرفته که شجاعیان تلاش می‌کند معادلات را بر هم بزند و خودش را به بازی حساس استقلال با پرسپولیس برساند اما به واقع مصدومیت‌هایی که داریوش با آن مواجه است به شدت استقلال را تحت‌الشعاع قرار داده و او را به بازیکنی بی‌اثر در این باشگاه تبدیل کرده است.

 

به لحاظ مالی نیز باشگاه استقلال ضرر بزرگی بابت حفظ این بازیکن متحمل شده و طی چهار فصلی که داریوش تحت قرارداد با باشگاه استقلال بوده نتوانسته مطابق با دستمزدی که دریافت می‌کند در این تیم کارایی داشته باشد. اینطور می‌توان تحلیل کرد که استقلال برای حفظ شجاعیان که همواره مصدوم بوده دچار ضرر چند میلیاردی شده و جا دارد که مسئولان این باشگاه برای نیم‌فصل تصمیمی قاطعانه درباره این بازیکن بگیرند و اگر می‌بینند که شجاعیان به لحاظ پزشکی همان شرایط سال‌های قبل را دارد باید قرارداد این بازیکن را فسخ کنند تا بیش از این باشگاه دچار ضرر مالی نشود.

 

به هر حال شجاعیان فرصت بسیاری در این سال‌ها داشته تا عیار خود را در این باشگاه نشان دهد اما بازیکنی که این تعداد مصدومیت را در کارنامه خود می‌بیند قطعاً نمی‌تواند برای باشگاهی همچون استقلال که نیاز به بازیکنان آماده دارد، گزینه مناسبی باشد. به لحاظ اخلاقی نیز باشگاه استقلال در سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی در قبال این بازیکن داشته و به اندازه کافی پای مصدومیت‌های او ایستاده اما به نظر می‌رسد ماندن پای شجاعیان بیش از این بی‌فایده است.

 

  ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------