تاتنهام در لحظات پایانی پیروزی را از دست داد/ کلوپ: وست بروم با سیستم ۰-۴-۶ بازی می کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تاتنهام
شاگردان ژوزه مورینیو مقابل ولورهمپتون به یک امتیاز رسیدند تا جایی میان چهار تیم نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس نداشته باشند. 

به گزارش تسنیم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس یکشنبه شب با دیدار تیم‌های ولورهمپتون و تاتنهام به پایان رسید که این مسابقه نتیجه‌ای جز تساوی یک - یک نداشت.

 

تانگوی اندومبله در دقیقه اول بازی برای تاتنهام گلزنی کرد. این نتیجه تا دقیقه 86 ادامه داشت تا اینکه روماین سایس در این دقیقه، گل تساوی را برای شاگردان نونو اسپریتو به ثمر رساند.

 

تاتنهام با این تساوی، فرصت صعود به جایگاه سوم جدول را از دست داد و با 26 امتیاز، به رتبه پنجم جدول لیگ برتر رسید. ولورهمپتون هم در جایگاه یازدهم جدول حضور دارد.

 

 کلوپ: وست بروم با سیستم ۰-۴-۶ بازی می کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید وست بروم در بازی امشب شایسته کسب یک امتیاز بوده است.

 

به گزارش  ورزش سه ، لیورپول در مسابقه ای که به نظر می رسید کار خیلی دشواری برای پیروزی در آن نخواهد داشت، با تساوی 1-1 مقابل وست برومویچ قعرنشین متوقف شد. با این حال شاگردان یورگن کلوپ با 32 امتیاز به عنوان صدرنشین به استقبال سال 2021 می روند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تاتنهام

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت: " صادقانه بگویم ما واقعا خوب بازی کردیم. در نیمه اول به گل رسیدیم اما نتوانستیم این موضوع را در نیمه دوم نیز تکرار کنیم. با این حال مقصر اصلی رقم خوردن این نتیجه خود ما هستیم. وست بروم تنها سه ضدحمله روی دروازه مان زد اما ما کرنرهای زیادی به این تیم داریم و فکر می‌کنم این‌ها دلایلی بود که باعث شد به جای پیروزی تنها یک امتیاز کسب کنیم."

 

کلوپ در ادامه گفت: "به طور کلی من فکر می‌کنم که وست بروم شایستگی کسب یک امتیاز را داشت اما در عین حال ما باید بهتر از این عمل می‌کردیم. مشخص بود که آن ها باید با سیستم دفاعی پا به زمین می گذارند و روی ضربات ایستگاهی حساب می‌کنند. از طرفی حمله کردن مقابل 10 دفاع کار بسیار دشواری محسوب می شود. در واقع آن ها با سیستم 0-4-6 بازی می کردند."

  

مصدومیت جوئل ماتیپ: " نمی توانم اظهار نظری درباره مصدومیت او داشته باشم. او کمی احساس درد داشت و من چیز بیشتری در مورد این موضوع نمی‌دانم. او در سطح بسیار خوبی قرار داشت اما اکنون نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------