آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

کلوپ: از اینگونه تساوی ها ناراحت نمی شوم/ زیدان: صدرنشینی اتلتیکو؟ لالیگا بسیار طولانی است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کلوپ
یورگن کلوپ اعلام کرد جوئل ماتیپ، مدافع 29 ساله لیورپول به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه ، لیورپول امشب در خانه نیوکاسل با تساوی بدون گل متوقف شد و دومین مساوی متوالی خود را در لیگ برتر کسب کرد. مرسی سایدی ها در دیدار امشب فرصت های خوبی را از دست داده و موقعیت های مناسبی برای کسب پیروزی داشتند. لیورپول برای اولین بار در این فصل  در یک بازی لیگ برتری نتوانست دروازه حریف را باز کند. اما یورگن کلوپ در پایان بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرده و در مورد بازگشت تیاگو به ترکیب نیز صحبت کرد.  

 

یورگن کلوپ گفت: "در جریان بازی موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادیم و در نهایت بازی با تساوی بدون گل تمام شد، اما این مساوی متفاوت از دیگر تساوی ها بود. علیرغم این نتیجه من از سبک بازی تیمم خوشحال هستم و این همان سبکی است که ما باید ارائه داده و در زمین خلق موقعیت کنیم.

 

وقتی شرایط در فوتبال اینگونه پیش می رود من ناراحت نمی شوم. ممکن است شما علیرغم ارائه یک بازی خوب به نتیجه تساوی رضایت دهید و اگرچه من از نتیجه بازی امشب مقابل نیوکاسل راضی نیستم، اما در کل از اتفاقات این مسابقه ناراحت هم نخواهد بود. سال 2020 برای ما دارای یک لحظه برجسته و درخشان بود و آنهم قهرمان شدن در لیگ برتر است. بقیه موارد برای ما چالش های بزرگی بود و من واقعا خوشحالم که سال 2020 تقریبا تمام شده است.

 

بازگشت تیاگو به ترکیب لیورپول؟ در بسیاری از لحظات مسابقه شما می توانستید متوجه شوید که تیاگو چقدر بازیکن باکیفیتی است. حالا باید واکنش بدن تیاگو و موارد دیگر را نیز بررسی کنیم. جیمز میلنر بعد از دوره ای که به علت مصدومیت غایب بود، در میانه میدان عملکردی فوق العاده از خود ارائه داد و نات فیلیپس نیز برابر رقبای قدرتمند بسیار موفق نشان داد. 

 

مصدومنت جوئل ماتیپ؟ او به مدت سه هفته از میادین دور خواهد بود."

 

زیدان: صدرنشینی اتلتیکو؟ لالیگا بسیار طولانی است

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل الچه رضایت دارد.

 

به گزارش ورزش سه ، رئال مادرید امشب و در شرایطی که فرصت های خوبی را برابر الچه از دست داد، در نهایت به تساوی 1-1 برابر این تیم رسیده و دو امتیاز مهم را از دست داد. زین الدین زیدان مدعی شد تیمش باید بعد از گل اول باز هم دروازه حریف را باز می کرده، اما دیگر رقبا نیز در ادامه فصل امتیاز از دست خواهند داد. 

 

زین الدین زیدان گفت: "احساس خوبی ندارم زیرا فرصت های زیادی بعد از گل اول داشتیم که کار حریف را تمام کنیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم. در ادامه الچه موفق به زدن گل تساوی شد و بعد از گلزنی به صورت فشرده در عقب زمین دفاع می کرد که این موضوع شرایط را برای ما دشوار کرده بود.

 

من فکر نمی کنم ما اعتماد به نفس بیش از حدی داشتیم، زیرا می دانستیم که در چه شرایط قرار داریم. کلید پیروزی در به ثمر رساندن گل دوم بود، اما ما موقعیت های خود را تبدیل به گل نکردیم. سپس آنها عقب نشینی کردند و اگرچه باز هم موقعیت هایی روی دروازه الچه خلق کردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. وقتی قصد تعویض دارید باید بدانید دقیقا چه می خواهید. نمایش رئال مادرید بد نبود و به همین دلیل ما تا دقایق پایانی منتظر ماندیم. دو امتیاز از دست دادیم، اما به زودی بازی های دیگری پیش رو داریم و باید به کارمان ادامه دهیم.

 

عملکرد مارسلو و مارکو آسنسیو؟ من از آنها راضی هستم. من از عملکرد همه بازیکنان و خصوصا آنهایی کسانی که کمتر فرصت حضور در میدان را داشته اند رضایت دارم.

 

صدرنشینی اتلتیکومادرید؟ این تیم تا به امروز لغزش نداشته اما لالیگا بسیار طولانی است. راه درازی در پیش است و همه تیم ها امتیاز را دست می دهند. ما کار خود را انجام داده و به مبارزه کردن ادامه خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------