میلیچ: از بهترین تیم ایران حمایت می کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدافع کروات استقلال گفت که قصد دارد خودش را در تمرینات به کادرفنی استقلال ثابت کند. 

به گزارش  ورزش سه ، هروویه میلیچ مدافع استقلال که به دلیل انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از سوی کادرفنی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، امروز برای حضور در جلسه ای، در محل دفتر باشگاه استقلال حاضر شد.

 

میلیچ پس از خروج از این جلسه، اعلام کرد که اتفاق خاصی رخ نداده است و اکنون مهم ترین مسئله، حمایت از استقلال است. میلیچ در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اتفاق خاصی نبود و من برای یک سری مسائل کاری در باشگاه حضور پیدا کردم و مسئله خاصی نیست. تنها چیزی که الان مهم هست، پیروزی تیم در بازی فردا و حفظ صدرنشینی است.

 

مدافع استقلال در ادامه گفت: من فردا به ورزشگاه می روم تا بازی تیم را از نزدیک ببینم و تیم را تشویق کنم. متاسفانه هواداران نمی توانند در استادیوم حضور داشته باشند. همه ما بهترین تیم ایران را حمایت می کنیم.

 

میلیچ در مورد شایعه دور بودن از آمادگی بدنی گفت: من نمی دانم چه چیزی بگویم و این یک مسئله خنده دار است و خودم را اثبات خواهم کرد.

 

مدافع آبی ها در مورد حضورش در دربی تهران گفت: این به تصمیم سرمربی تیم بستگی دارد و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا به آن درجه از آمادگی برسم که در این حضور داشته باشم همانطور که در دربی سال گذشته حضور داشتم و یکی از بهترین بازیکنان زمین بودم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------