آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پاسخ اوله‌گنار سولسشر به طعنه یورگن کلوپ



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,یورگن کلوپ
اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد پاسخ طعنه یورگن کلوپ درباره تعداد پنالتی‌های یونایتد را داد. 

به گزارش ورزش سه ، اوله‌گنار سولسشر معتقد است که صحبت‌های سرمربیان تیم‌های رقیب در رابطه با تعداد پنالتی‌های منچستریونایتد، می‌تواند تلاشی برای تحت تاثیر قرار دادن داوران باشد. 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از باخت 0-1 این تیم برابر ساوتهمپتون در روز یکشنبه، از اینکه برای آنها پنالتی گرفته نشده خشمگین بود و ادعا کرد ضربات پنالتی دیگر تیم‌ها به این آسانی از آنها گرفته نمی‌شود.

 

کلوپ همچنین در مصاحبه پس از بازی خود گفت که برای منچستریونایتد در دو سال گذشته بیش از پنج سال و نیمی که او در لیورپول بوده، پنالتی گرفته شده است.

 

در پاسخ به صحبت‌های یورگن کلوپ، سرمربی منچستریونایتد گفت: "من تعداد پنالتی‌های آنها را نمی‌شمارم. اگر آنها دلشان می‌خواهد که وقتشان را صرف نگرانی برای تعداد دفعاتی که در محوطه جریمه روی ما خطا می‌شود بکنند، من وقتم را برای این کار تلف نمی‌کنم."

 

سولسشر همچنین به این موضوع اشاره کرد که فصل قبل پس از اینکه فرانک لمپارد گفته بود VAR در طول فصل به نفع منچستریونایتد بوده، در نیمه‌نهایی FA Cup برابر چلسی، یونایتد از یک پنالتی محروم شد و نتیجه را به چلسی واگذار کرد.

 

سولسشر در ادامه اضافه کرد: "من نمی‌توانم از جانب دیگر مربیان صحبت کنم و بگویم دلیل اینگونه اظهارات چیست. هر چند احساس می‌کنم که این شگرد سال گذشته و بعد از صحبت‌های فرانک لمپارد در این باره در نیمه نهایی FA Cup جواب داد و ما یک پنالتی مسلم داشتیم که برای ما گرفته نشد.

 

بنابراین شاید این راهی برای تأثیرگذاری بر داوران باشد. نمی‌دانم، اما از این بابت نگران نیستم. وقتی آنها در محوطه جریمه روی بازیکنان ما خطا می‌کنند، پنالتی است."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------