غفوری: شاید ۳ سال دیگر از فوتبال خداحافظی کنم/ کی‌روش بزرگ‌ترین حسرت را بر دلم گذاشت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,غفوری
کاپیتان تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با پرسپولیس درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص مسابقه دربی تهران، اظهار داشت: ۷ بار در دربی به میدان رفته‌ ام و مسابقه‌ای که در آن گل زدم خاطره خوبی برایم بود. دربی برای بازیکنان و هواداران اهمیت دارد. یک بازی خوب می‌تواند اسم بازیکن را بزرگ کند. بازیکنان می توانند راه ده ساله را در یک شب طی کنند. زمان شفر یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دادیم که شکست خوردیم اما هواداران ما را تشویق کردند.

 

او افزود: زمانی که کادر فنی جدید به یک تیم اضافه می‌شوند زمان می‌برد تا در تیم جا بیفتند و نظر هواداران را جلب کنند. اکنون کادر فنی توانسته اعتماد هواداران را جلب کند. در چند مسابقه آخر خوب کار کردیم و در حال حاضر صدرنشین هستیم. آرامش خوبی در تیم وجود دارد. امیدوارم این عملکرد تداوم داشته باشد و تا انتها با همین فرمان جلو برویم.

 

کاپیتان استقلال در ادامه بیان کرد: دوست دارم تا زمانی که می‌توانم خوب بازی کنم در استقلال بمانم. شاید ۳ سال دیگر با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

 

او درباره کاندیدا شدن علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: خوشحال هستم که یک نفر از جنس خودمان وارد مدیریت فوتبال می‌شود. افرادی که در دل فوتبال بوده اند با درد این رشته آشنا هستند و می‌توانند کمک کنند.

 

غفوری در مورد کارلوس کی‌روش و وینفرد شفر گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای، مدیر تمام عیار و برنامه ریز قوی بود، اما بزرگ ترین حسرت را بر دل من گذاشت. وقتی اسمم از فهرست جام جهانی خط خورد احساس کردم حقم خورده شده است و این موضوع هیچ وقت از ذهنم پاک نمی‌شود. شفر را خیلی دوست داشتم و کار کردن با او راحت بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------