نیکبخت: وقتی در پرسپولیس بودم دربی را عقب انداختند تا محرومیتم رفع شود/ مهدی هاشمی نسب حقایق را گفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیکبخت
پیشکسوت فوتبال در مورد مسائل این روزهای لیگ برتر و انتخابات فدراسیون صحبت کرد. 

علیرضا نیکبخت در گفتگو با ایلنا در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزدهای آن اظهار داشت: در مورد افراد نامزد شده نظری ندارم و فقط امیدوارم یک شخص فوتبالی و از جنس فوتبال در نهایت بر مسند ریاست بنشیند و فوتبال ما را از این وضعیت نجات بدهد و باعث پیشرفت فوتبال ایران شود. خدا را شکر یکی مثل علی کریمی هم تصمیم گرفت روی کار بیاید و با استفاده از قانون جدید ثبت نام کرد و تیم کاملاً فوتبالی دور خودش جمع کرده و مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی هم مثل خودش از جنس فوتبال هستند.

 

وی افزود: عملکرد فدراسیون قبلی به هیچ وجه خوب نبود و وضع فدراسیون و بدهی‌های کمر شکن و وضعیت تیم ملی که بعد از کی‌روش همه دیدند به چه روزی افتاده کاملاً مشخص است و نتایج انتخابی جام جهانی هم اصلاً در شأن فوتبال ایران نبود و متاسفانه فوتبال ما با مدیریت اشتباه به این روزی افتاده که می‌بینید و امیدوارم یک شخص فوتبالی بیاید و شرایط را درست کند.

 

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه آیا مدیریت فدراسیون در توان علی کریمی هست یا نه، توضیح داد: به هر حال خوبی علی این است که از جنس فوتبال است و دلش برای فوتبال می‌سوزد و اینکه میادین بزرگ بین المللی را دیده و تجربه کسب کرده است. اگر هم ضعف و کمبودی وجود داشته باشد باید دیگران به او در حوزه‌های مختلف کمک کنند تا موفق شود و قرار نیست یک نفر به تنهایی همه امور را در اختیار داشته باشد.

 

نیکبخت در مورد وضعیت استقلال هم گفت: خدا را شکر که تیم نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

 

وی در مورد اختلافات و مسائل داخلی باشگاه و صحبت از عوامل بیرونی که در مصاحبه محمود فکری بود هم توضیح داد: من در جریان این مسائل نیستم ولی خب هر در فوتبال ایران هرچقدر بهتر نتیجه بگیری بیشتر اطرافت حاشیه ایجاد می‌شود. امیدوارم این مسائل مدیریت شود و افرادی که درون تیم هستند اجازه ندهند استقلال از این مسائل آسیب ببیند.

 

پیشکسوت فوتبال در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هم گفت: من در این خصوص حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشیندن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

 

نیکبخت در مورد دوران حضور خودش در پرسپولیس هم خاطره‌ای نقل کرد: یک بار خودم دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------