آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استقلال روی موج سینوسی/ پرسینگ، دشمن استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

به نظر می‌رسید استقلال بعد از برد مهم در تبریز و بازگشت به صدر بازی آسانی داشته باشد، ولی مقابل سایپا غافلگیر شد و برای اولین بار در تهران شکست خورد.

 

بعد از باخت هفته دوم به فولاد، این دومین شکست استقلال در لیگ بیستم است. در هر دو بازی حریفان با پرسینگ توانستند بازیسازی از خط دفاع را مختل کنند و راه تغذیه مهاجمان خطرناک استقلال را ببندند.

 

در هفته دوم که هنوز تیم فکری چندان هماهنگ نبود، فولاد که در پرس حریف تخصص دارد مدافعان استقلال را مجبور کرد که سراغ توپ‌های بلند بروند. تنها گل استقلال در این بازی روی یکی از معدود موقعیت‌های این تیم و یک ضربه پنالتی به دست آمد.

 

دیروز هم سایپا تلاش می‌کرد خط دفاع استقلال را پرس کند و روی یکی از همین توپ‌ها به گل رسید. لحظاتی قبل از گل دیاباته مجبور شده بود تا نزدیک دروازه خودی عقب برود و به خاطر پرس بازیکنان سایپا مجبور شد توپ را به وسط زمین دفع کند. بازیکنان سایپا توانستند با تصاحب همین توپ حمله سریعی شروع کنند و به گل برسند. پرس سایپا بعد از این گل هم ادامه داشت و استقلال تنها در اواخر بازی توانست فشار روی دروازه این تیم را بیشتر کند و چند موقعیت خطرناک بسازد.

 

فکری بعد از برد سه بر یک مقابل تراکتور تغییری در ترکیب تیمش نداشت، ولی در همان بازی تبریز هم مشخص بود که این ترکیب ضعف‌هایی دارد و شاید اگر پاس گل شجاعی به دیاباته نبود، نتیجه آن بازی می‌توانست چیز دیگری باشد. خط هافبک چهار نفره متشکل از ریگی، مهدی‌پور، قایدی و شجاعیان در تبریز هم برای کنترل مرکز زمین به دردسر افتاده بود و گل اول کمک کرد که استقلال عقب برود و با ضدحمله به دروازه تراکتور برسد.

 

کادر فنی استقلال بعد از آن بازی به منتقدان تاخت، ولی شکست مقابل سایپا نشان داد که خط میانی استقلال هنوز برای کنترل بازی مشکل دارد. حضور همزمان هر سه مهاجم استقلال در زمین که به قیمت انتقال قایدی به هافبک چپ تمام شده، در این بازی جواب نداد و وقتی بازی گره خورد فکری مجبور شد مطهری را از زمین بیرون بکشد. ارسلان در این بازی آمادگی هفته‌های قبل را نداشت و فکری با اضافه کردن یک هافبک، قایدی را به خط حمله برد. قایدی زمانی که استقلال نیاز به گل داشت، خطرناک‌ترین مهره تیمش بود، ولی چند ضربه خوبش از جمله یک ضربه ایستگاهی به گل تبدیل نشد. دیاباته، سومین مهاجم استقلال هم بر خلاف بازی با تراکتور نتوانست از چند فرصت خوب در دقایق آخر بازی برای زدن گل تساوی استفاده کند.

 

عجیب‌ترین تصمیم فکری اما تعویض شجاعیان با فلاح بود که برای اولین بار بازی در تیم استقلال را تجربه می‌کرد. در لحظات حساسی که بازیکنان باتجربه استقلال هم برای تهدید دروازه سایپا مشکل داشتند، انتظار از یک بازیکن بی‌تجربه برای باز کردن گره بازی بیش از حد خوشبینانه بود.   

 

 ایران 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------