آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

انتخاب صدری، به‌خاطر بدهی قرمزها به همراه اول؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,صدری
نکته جالب اینکه ظاهرا صدری اکنون عضو هیات‌مدیره همراه اول است و سمیعی نیز در این مدت مراودات خوبی با این شرکت داشته و مبلغ قابل‌توجهی نیز دریافت کرد. 

به گزارش  فرهیختگان ، عصر دیروز بود که اعلام شد مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس جعفر سمیعی (با حفظ سمت) و سیدمجید صدری را به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره آن باشگاه انتخاب کرد. همچنین اعلام شد که مجمع عمومی، ضمن پذیرش استعفای علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه، از زحمات آنان در مدت عضویت در هیات‌مدیره تشکر کرد. جالب اینکه ساعاتی قبل از انتشار این خبر اعلام شد که رسول‌پناه برای پیگیری برخی امور مالی به باشگاه رفته و با مدیران باشگاه یعنی سمیعی و شکوری بگومگویی داشته و برخی می‌گویند حتی ممکن بوده کار به جاهای باریک‌تری هم بکشد! هرچه هست، به‌نظر نمی‌رسد رسول‌پناه با رغبت چندانی استعفا کرده باشد، اما هرچه هست، رئیس هیات‌مدیره بعد از جنجال‌هایی که در ماه‌های اخیر به‌راه افتاد درنهایت کنار رفت.

 

درباره صدری عضو جدید هیات‌مدیره نیز باید گفت که سوابق مدیریتی زیادی در حوزه مخابراتی دارد؛ ازجمله ریاست شرکت مخابرات ایران و رایتل. وی همچنین در شرکت‌هایی مانند گسترش ارتباطات داتک، شبکه انتقال داده‌های رهام‌داتک، انتقال داده نداگستر صبا، نسیم ارتباط فاوا، صبانت، پایانه‌های داده‌ای نوین و ... نیز فعالیت داشته است. نکته جالب اینکه ظاهرا وی اکنون عضو هیات‌مدیره همراه اول است و سمیعی نیز در این مدت مراودات خوبی با این شرکت داشته و مبلغ قابل‌توجهی نیز دریافت کرد که ابتدا عنوان شد درقالب قرض بوده و در ادامه گفتند قرار است به‌صورت همکاری‌هایی این مبلغ پس داده نشود. گفته می‌شود این همکاری‌های مالی ادامه نیز خواهد داشت و احتمالا عضویت صدری نیز با این ماجرا بی‌ارتباط نیست!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------