اینتر 2-1 میلان: ایبرا اخراج شد، لوکاکو دعوا را برد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , جام حذفی ایتالیا
اینتر با پیروزی 2-1 مقابل میلان راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شد. 

به گزارش ورزش سه ، شاگردان آنتونیو کونته در دیداری جذاب و پرحاشیه، موفق شدند با گل های روملو لوکاکو (پنالتی) و کریستین اریکسن، برابر میلان به پیروزی برسند. این نتیجه در حالی رقم خورد که ابتدا میلان با گل زلاتان ابراهیموویچ پیش افتاد اما اخراج این بازیکن در دقایق ابتدایی نیمه دوم، زمینه شکست روسونری را فراهم کرد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی همکاری تئو هرناندز و سائلماکرز، این لیائو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن نوبت اینتری ها بود که تا اندازه ای بازی را در دست بگیرند اما نتوانستند موقعیت ویژه‌ای روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، روی ارسال خوب لیائو، با دخالت زلاتان، براهیم دیاز صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز نتوانست قفل دروازه اینتر را باز کند.

 

5 دقیقه بعد سیمون کیائر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و جای خود را به فیکایو توموری داد. در دقیقه 24، اینتر تا آستانه زدن اولین گل بازی پیش رفت اما تاتاروسانو با یک واکنش دیدنی، مانع گلزنی لوکاکو شد.

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 31، میلان با گلزنی زلاتان پیش افتاد. روی یک نبرد هوایی پشت محوطه جریمه اینتر، سوالیهو میته با ضربه سر توپ را به زلاتان رساند و او هم با شوتی دقیق که به تیر دروازه هم برخورد کرد، گل اول بازی را به ثمر رساند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------