استقلال باز هم در گروه مرگ لیگ قهرمانان/ ملاقات شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس در آسیا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 انجام شد و استقلال حریفان خود را در این رقابت ها شناخت.

به گزارش ورزش سه ، مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ها نیز حریفان خود را در این رقابت ها شناختند که طی آن استقلال در گروه C این مسابقات، با تیم های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد.

 

شاگردان محمود فکری که ابتدا قرار بود در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات بروند، پس از حذف نماینده تاجیکستان به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی شدند که در نهایت آنها باید با تیم های قدرتمندی دیدار کنند.

 

الدحیل که به عنوان تیم اول گروه C انتخاب شد، هم اکنون در جدول لیگ ستارگان قطر در رده دوم حضور دارد. آنها که علی کریمی را در اختیار دارند، باید در رقابت های جام جهانی باشگاه ها نیز حضور پیدا کنند. الدحیل سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرد.

 

الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیگر حریفان آبی پوشان خواهند بود. قرعه ای تکراری و بجا مانده از فصل گذشته لیگ قهرمانان که باز هم برای استقلال تکرار شد. الاهلی که این فصل از رقابت های لیگ عربستان را بسیار خوب آغاز کرد و در یک مقطع در صورت پیروزی بر حریف خود، می توانست صدر جدول لیگ عربستان را از الهلال بگیرد، چند وقتی است دچار افت شده و اکنون در رده سوم جای دارد هر چند اختلاف آنها با الهلال صدرنشین فقط یک امتیاز است. آنها فصل گذشته در لیگ عربستان سوم شدند.

 

الشرطه نیز که سال گذشته با استقلال در یک گروه قرار داشت، هم اکنون با 28 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ عراق حضور دارد و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین نیروی هوایی اختلاف دارد و در 10 بازی گذشته خود نیز متحمل شکست نشده است.

 

به هر حال چیزی که مشخص است، استقلال باز هم در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و محمود فکری باید از اکنون به فکر حضور قدرتمند در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد. رقابت با الدحیلی که به تازگی بازیکنان جدید و توانمندی زیادی را جذب کرده و الاهلی که به فکر جذب مهاجمین گران قیمت است، آسان نخواهد بود.

 

ملاقات شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیس در آسیا

با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، شجاع خلیل زاده با تیم خود برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

به گزارش ورزش سه ، قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2021 در شرایطی در حال انجام است که یکی از قرعه‌های جذاب آن تقابل پرسپولیس و الریان قطر است. 

 

پرسپولیس که در فصل 2020 موفق به صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا شده، در دیدار نهایی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی ناکام ماند و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا بار دیگر دستش از جام کوتاه بماند.

  

اکنون در فصل جدید این رقابت‌ها، پرسپولیس که در سید اول مسابقات قرار دارد، در گروه E  حاضر شده است و در کنار خود الریان قطر، گوا هند و برنده (الوحده امارات - الزورا عراق) مصاف خواهد داد.

 

نکته جالب توجه تقابل پرسپولیس و شجاع خلیل زاده در مرحله گروهی این مسابقات خواهد بود. شجاع خلیل زاده، مدافع محبوب و تاثیرگذار پرسپولیس که در پایان مرحله نیمه نهایی به شکلی جنجالی از جمع سرخپوشان جدا شده بود و راهی الریان قطر شد، اکنون سرنوشت او را به تقابلی اجباری مقابل شاگردان یحیی گل محمدی فرستاده است.

 

خلیل زاده سابقه تقابل با پرسپولیس با پیراهن تیم‌های تراکتور، سپاهان و مس کرمان را در کارنامه دارد و این تقابل بین المللی اما می‌تواند از بالاترین جذابیت برخوردار باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------