منچستریونایتد در اولدترافورد به قعرنشین جدول باخت/ اورتون و لسترسیتی امتیازات را تقسیم کردند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,منچستریونایتد
بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت یک شکست خانگی غیرمنتظره در کارنامه تیم منچستریونایتد و بازماندن این تیم از صعود به صدر جدول پیگیری شد. 

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چهارشنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف قعرجدولی‌اش تیم شفیلدیونایتد شد و از صعود به صدر جدول باز ماند.

 

برای منچستریونایتد که برای چهارمین بار در 20 بازی‌اش در فصل جاری متحمل شکست شد هری مگوایر در دقیقه 64 گلزنی کرد. این در حالی بود که تیم شفیلدیونایتد از دقیقه 23 که کین برایان گلزنی کرد، از شیاطین سرخ پیش افتاده بود. اولیور بورک هم در دقیقه 74 گل برتری میهمان رده بیستمی را زد.

 

در بازی همزمان تیم فوتبال اورتون برابر میهمانش لسترسیتی به تساوی یک - یک بسنده کرد. خامس رودریگس هافبک کلمبیایی اورتون این تیم را در دقیقه 30 پیش انداخت، اما در ادامه یوری تیلمان در دقیقه 67 کار را برای لسترسیتی به تساوی کشاند.

 

پیش از این بازی‌ها نیز تیم فوتبال برایتون در غیاب بال ایرانی مصدومش علیرضا جهانبخش، مقابل میهمان خود فولام به تساوی بدون گل بسنده کرده بود.

 

در آخرین بازی هفته بیستم لیگ برتر انگلیس امشب (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در مصافی جذاب تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو میزبان لیورپول یورگن کلوپ خواهد بود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------