حمله دوباره به دستیاران فکری/ پرویز مظلومی در آستانه کنار اخراج از استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، از شیب ملایم رو به افزایش پذیرش بیمارستانی بیماران کرونایی در تهران خبر داد. 

 تیم استقلال در جایگاه مناسبی قرار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم به حساب می آید ولی دایره ای از تصمیم های سرمربی تیم استقلال، صدای منتقدان را درآورده است. تغییرات تاکتیکی مدام و جابه جایی بازیکنانی که گاهاً ثبات مطلوبی در ترکیب تیم خود داشته اند، سرمربی استقلال را با سوالات فنی متعددی مواجه کرده است.

 

 آنچه اما بیش ازهمه برای فکری مسئله ساز شده فقدان دستیاران با تجربه و کاربلد در کادرفنی است که موجی از انتقاد ها را در فضای مجازی نیز به پا کرده است. احتمالا همین مسأله مهم بود که باعث شد سرمربی استقلال پس از بازی با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از دستیاران خود حمایت کند تا به نوعی خود را حامی صد درصدی آنها نشان دهد اما تردیدی نیست اگر تیم استقلال با همین روش ادامه دهد، فکری ناچار است درکادرفنی خود بازهم تغییراتی ایجاد کند تا شاید انتقاد ها فروکش کند.

 

 البته بعید است با گاردی که سرمربی تیم استقلال گرفته، تغییراتی در دایره فنی ایجاد شود به ویژه اینکه به تازگی یک مربی تمرین دهنده به نام اصغرقربانعلی پور نیز به کادرفنی اضافه شده و قبل از این نیز دو نفر از اعضای کادرفنی که فکری انتخاب کرده بود از این تیم جدا شده اند. ابتدای فصل شاهد جدایی سیروس دین محمدی و شیخ الاسلامی از کادرفنی استقلال بودیم و ادامه این تغییرات شاید خود فکری را هم زیر سؤال ببرد.

 

پرویز مظلومی در آستانه کنار رفتن از استقلال

سرپرست تیم استقلال امکان دارد بزودی از کار برکنار شود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

به گزارش خبرآنلاین؛ پیامدهای یک اتفاق عجیب در تمرین استقلال هنوز ادامه دارد. حضور فردی در تمرین استقلال که به" گنده لات" بودن و اوباش گری معروف است ، انتقادهای شدیدی را به دنبال داشته. حضوری که با عکس گرفتن محمود فکری و سایر بازیکنان با این شخص رسمیت پیدا کرد و حالا آن طور که روزنامه گل نوشته نهادهای نظارتی را به خود حساس کرده است.

 

حساسیتی که اکنون بر اساس ادعای این روزنامه امکان دارد به قیمت عزل شدن پرویز مظلومی تمام شود. چرا‌که او بعنوان سرمربی تیم باید از ورود چنین افرادی به زمین تمرین آبی ها جلوگیری می کرده اما وظیفه اش را به درستی انجام نداده است.

 

سرپوش 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------