واکنش شکوری به فکری: عدم حضور گل محمدی در مناظره به دیگران ربطی ندارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات محمود فکری در برنامه فوتبال برتر گفت: در هیچ برنامه تلویزیونی بین المللی نمی بینید درباره تیم رقیب مستقیم صحبت شود. 

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری در پاسخ به اظهارات محمود فکری در برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: متاسفانه چندین بار اسم باشگاه پرسپولیس در این برنامه آورده شده است‌. برای مجری این برنامه که بین المللی است و دوستانی که دست کم برنامه های بین المللی را می بینند یادآوری می کنم زیاد دیده نمی شود در یک برنامه تلویزیونی بین المللی درباره تیم رقیب و حریف به صورت مستقیم صحبت شود.

 

وی افزود: دلیل حضور نیافتن سرمربی تیم ما در این برنامه واضح و مشخص است و به دوستان دیگر ارتباطی ندارد که چرا عضو سابق هیات مدیره ما در برنامه فوتبال  برتر حضور پیدا نمی کند. این موضوع شخصی و مشخص است که سرمربی تیم ما چه زمانی تشخیص می دهد به برنامه بیاید. درست نیست نفرات تیم رقیب درباره حضور  نفرات و کارشناسان در یک برنامه تلویزیونی حرف بزنند.

 

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: خود ما چندین به برنامه فوتبال برتر انتقاداتی داشته و صحبت کرده ایم. برای فکر احترام قائل هستم که از دوستان ما است اما برخی مواقع منافع باشگاه پرسپولیس در میان است و نباید درباره تیم رقیب مستقیم صحبت کنیم.

 

شکوری ادامه داد: فکر می کنم اگر همه ۱۶ تیم لیگ برتر تمرکز خود را روی کارشان بگذارند لیگ ما بیشتر پیشرفت خواهد کرد. همانگونه که تیم ما تمرکز کرده و سعی دارد کمتر حرف بزند و بیشتر در زمین کار کند. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد تا بتوانیم لیگ خوب و جذابی را شاهد باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------