منچستریونایتد 9 - ساوتهمپتون صفر؛ جشنواره گل شیاطین برای تحقیر «قدیس‌‌ها»



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت پرگل‌ترین و قاطعانه‌ترین پیروزی فصل در کارنامه تیم منچستریونایتد پیگیری شد. 

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سه‌شنبه شب دو بازی دیگر برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری پرگل و کاملاً یکطرفه میهمان خود تیم ساوتهمپتون را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد.

 

فستیوال گل شاگردان اولگنار سولسشایر در دقیقه 18 توسط آرون وان‌بیساکا آغاز شد. مارکوس رشفورد در دقیقه 25 دومین گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. سومین گل بازی سهم جان بدنارک بازیکن تیم ساوتهمپتون بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ادینسون کاوانی گل چهارم را زد و بعد از او نوبت به آنتونی مارسیال رسید که اولین گل از دو گل خود را در دقیقه 69 به ثمر برساند. اسکات مک‌تومینای هم از گل‌های تیمش بی‌نصیب نماند و در دقیقه 71 ششمین گل یونایتد را زد. گل هفتم در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی توسط برونو فرناندز به ثمر رسید. سه دقیقه بعد مارسیال دومین گل خودش را زد و در نهایت حسن ختام این جشنواره گلی بود که در دقیقه سوم وقت‌ تلف شده توسط دنیل جیمز رقم خورد.

 

به این ترتیب برای اولین بار از ماه مارس سال 1995 منچستریونایتد توانست تیم مقابل خود را با حداقل هشت گل شکست دهد. در آن سال تیم ایپسویچ تاون مقابل شیاطین سرخ با نتیجه 8 بر صفر تحقیر شد. من‌یونایتد با این پیروزی 44 امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترسیتی که دو بازی کمتر انجام داده در رده دوم جدول باقی ماند.

 

در این بازی ساوتهمپتون از دقیقه 2 با اخراج الکس یانکویتز خیلی زود 10 نفره شد و همین کار شیاطین سرخ را برای سوار شدن بر بازی آسان کرد. دومین اخراجی تیم میهمان هم یان بدنارک بود که شب کابوس‌وار خود پس از گشودن دروازه تیمش را با دریافت کارت قرمز در دقیقه 87 کامل کرد.

 

در بازی همزمان تیم نیوکاسل که میزبان تیم کریستال پالاس بود با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود باخت.

 

امشب پنج بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

 

برنلی - منچسترسیتی، ساعت 21:30 (به وقت تهران)

فولام - لسترسیتی، ساعت 21:30

لیدزیونایتد - اورتون، ساعت 23:00

استون‌ویلا - وستهام، ساعت 23:45

لیورپول - برایتون، ساعت 23:45

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------