بازیکنان استقلال: نمی‌دانیم آقای مددی چه کاری می‌کند و کسی را نداریم/ معاون سلطانی فر: مددی مدیر موفقی در استقلال بوده است!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
در حالی که بازیکنان استقلال پس از دیدار مقابل نساجی، از مدیریت این باشگاه و مشکلات تیم انتقاد کردند، مهدی علی‌نژاد معاون سلطانی فر از اقدامات احمد مددی در استقلال دفاع کرد! 

 چند مورد از صحبت های بازیکنان استقلال پس از پایان بازی برابر نساجی:

 

مطهری:  نمی‌دانم آقای مددی چه کاری می‌کند

شرایط افتضاح است. نمی‌دانم آقای مددی چه کاری می‌کند. حداقل می‌تواند با بازیکنان صحبت کند و بگوید مشکل چیست. مدام می‌گوید های‌وب کمک کرده است. پس کجاست؟ ما چیزی ندیدیم. در هتل به ما گفتند به خاطر هزینه فقط یک نوع غذا به ما می‌دهند. غذا را پرس کردند و به ما دادند. درباره این چیزها صحبت کردن بچه‌گانه و مدرسه‌ای است. آنقدر فشار به ما می‌آید. وقتی می‌بریم مدیرعامل استقلال بزرگ باید به رختکن بیاید و به بازیکنان خسته نباشید بگوید. من فکر می‌کنم این طرز برخورد اصلا درست نیست. 

 

مطهری اضافه کرد: من مشکلی ندارم بابت این حرف‌ها جریمه بشوم. من و هم‌تیمی‌هایم و کادرفنی از این شرایط ناراحتیم و اینجا باید بگوییم. می‌خواستیم درون‌ خانواده حل شود اما گویا متوجه نمی‌شوند. استقلال الان صدر جدول است. اگر بخواهید به استقلال کمک کنید الان زمانش است نه این که بعدا بگویید شما نتیجه نگرفتید. نمی‌خواخم زیاد این مسائل را باز کنم. الان بهترین زمان کمک کردن است.

 

اسماعیلی: انگار یتیم هستیم و کسی را نداریم

اسماعیلی، زننده گل پیروزی‌بخش استقلال برابر نساجی در پایان این مسابقه اظهار کرد: من از چمن زمین تمرین شیشه جمع می‌کنم. هواداران فقط ۹۰ دقیقه مسابقه را می‌بینند. نمی‌دانند که غذای ما را پرسی کرده‌اند. چمن نداریم. اگر دوست ندارید این تیم نتیجه بگیرد رک بگویید. اگر نمی‌خواهید محمود فکری باشد، رک بگویید. آنقدر مرد هست که استعفا بدهد. واقعا عجیب ‌و غریب است. این تیم استقلال است ولی امکاناتش در حد تیم ته جدولی است. متاسفانه مردم فقط اتفاقات درون بازی را می‌بینند. اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند شرایطی در حال رخ دادن است که فکری استعفا بدهد ؟هم گفت: صد درصد دارد چنین اتفاقی می‌افتد. 

 

قایدی: پرسی به ما غذا می دهند و می گویند یک غذا بیشتر به هر بازیکن ندهید

مهدی قایدی: پرسی به ما غذا می دهند و می گویند یک غذا بیشتر به هر بازیکن ندهید. دو دست لباس بیشتر می‌دهند. آن روز در تمرین با بازیکنان سنگ و شیشه در زمین انقلاب جمع می کردیم. نمی دانیم صاحب تیم چه کسی است؟

 

شجاعیان: استقلال برای وعده‌های غذایی هم مشکل دارد/ تنهاییم و کسی را نداریم

شجاعیان درخصوص فشارهایی که به استقلال وارد می‌شود، گفت: می‌خواهم نکاتی را بگویم که شاید برخی‌ها نمی‌دانند. ما زمین تمرین خیلی بدی داریم. باورتان نمی‌شود و شاید قشنگ نباشد، اما باشگاه استقلال برای وعده‌های غذایی خود در هتل هم مشکل دارد. شاید برخی‌ها بدشان بیاید که من این حرف را بزنم، اما هر بار که به هتل می‌رفتیم دو مدل غذا داشتیم. مگر می‌شود تیمی یک مدل غذا داشته باشد؟ شاید بازیکنی کلاً گوشت دوست نداشته باشد. مگر می‌شود تیمی اینگونه باشد؟ تیمی با این همه هوادار نباید اینگونه باشد.وی افزود: من دلیل این موارد را نمی‌دانم، اما مگر چنین چیزی ممکن است؟ ما از اول فصل پشت هم بودیم، اما حس می‌کنیم تنهاییم و کسی را نداریم. با وجود اینکه صدر جدول هستیم، اما فشار روی ما زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند، اما یک سری آن وسط رفتارهایی می‌کنند که سایر هواداران را هم گمراه می‌کنند.

 

مهدی علی‌نژاد: مددی مدیر موفقی در استقلال بوده است!

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  در مورد انتقاد بازیکنان استقلال در خصوص نداشتن زمین چمن خوب و اینکه مددی مطالبات را پرداخت نکرده، گفت: در مورد استقلال و نه پرسپولیس پرداختی از وزارت نداشتیم. هیج پولی به ۲ باشگاه پرداخت نمی‌شود. آنها با حامی کارگزاران و درآمدهایی که ایجاد می‌شود مطالبات خود را خواهند داشت. اینکه صحبت دسته جمعی در مورد یک مدل غذا مطرح شده، چیزی نیست که وزارت بخواهد ورود کند. 

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

وی افزود: مددی مدیر موفقی بود و اصلاحات زیادی انجام داده است. وی وقتی مسئولیت گرفت که پنجره بسته شده بود. اولین بار در مزایده کارگزاری انتخاب شد. اتفاق مبارکی بود که مددی با کمک هیات مدیره انجام داد. انتخاب سرمربی استقلال در همین دوره انجام شده و ۲۰ میلیارد تومان از قراردادهای ورزشکاران پرداخت شده است. اگر بحث‌هایی مطرح می‌شود، باید ببینیم واقعیت چیست و چطور مدیریت شده است. کاری که انجام شده، مربوط به خصوصی سازی سرخابی‌ها بوده و فکر می‌کنم مددی عملکرد خوبی داشته و الان استقلال در صدر است. نمی‌دانم دیگر باید چه اتفاقی باید بیفتد که نیفتاده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------