وظیفه عضو هیات مدیره استقلال؛ رونمایی از تندیس و دیگر هیچ؟/ نظری سخنگویی برای دوربین‌ها



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سخنگوی استقلال به جای پاسخگویی به امورات باشگاه برنامه‌های خود را روی رونمایی از تندیس‌های افراد درگذشته تنظیم کرده است. 

به گزارش فارس، هفتم آبان ماه سال جاری بود که هیات مدیره استقلال مصوب کرد حجت نظری به عنوان سخنگوی باشگاه مشغول به فعالیت شود. با این انتخاب پیش بینی می‌شد نظری در مواقع ضروری پاسخگوی سوالات باشد اما مشکل این باشگاه در تعامل با رسانه‌ها نه تنها حل نشد بلکه سکوت سخنگو بیشتر باعث ایجاد حواشی شد.

 

نظری که در شورای شهر تهران هم فعالیت می‌کند، در کانال شخصی و فضای مجازی‌اش‌ انواع صحبت‌ها را در مورد شهر تهران انجام می‌دهد و البته تخصص ویژه‌ای در رونمایی از سردیس و تندیس برای چهره‌های فوت شده ورزشی دارد. از همین راه به هیات مدیره استقلال وارد شد و با مطرح کردن نام زنده یاد ناصر حجازی خودش را به عنوان یک چهره سیاسی- ورزشی بر سر زبان‌ها انداخت اما حالا به جای پاسخگویی به دل‌نگرانی‌های هواداران، با سکوتش بیشتر به ابهامات دامن زده است.

 

در روزهایی که بازیکنان و کادر فنی همگی از شرایط ناراحت هستند و تندترین انتقادات را به هیات مدیره وارد کرده‌اند، سخنگوی این باشگاه به جای شفاف سازی پیرامون اتفاقات رخ داده، سکوت کرده و سعی می‌کند هرگاه جلسات هیات مدیره برگزار شد، مقابل دوربین‌ها بایستد و به سوالان آنها پاسخ بدهد.

 

مشخص نیست انتخاب سخنگو در باشگاهی با میلیون‌ها طرفدار بر چه معیار و اساسی صورت می‌گیرد و آیا کسی که تمام مشغله‌اش شورای شهر تهران است، چه کمکی به این مجموعه پرطرفدار می‌کند؟

 

مطالب زیر نشان می‌دهد سخنگوی استقلال بیشتر به جای پرداختن و پاسخگویی به رسانه‌ها در مورد این باشگاه در مورد همه چیز از جمله سریال‌های تلویزیونی و شبکه خانگی، ناگذاری خیابان‌ها و.... صحبت می‌کند به جز مشکلات در این باشگاه.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------