آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی پورتو با پاس گل طارمی برابر یاران عابدزاده و علیپور/شکست خانگی برایتون مقابل کریستال پالاس در شب بازگشت جهانبخش



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
تیم فوتبال پورتو هفته بیستم لیگ برتر پرتغال را با پیروزی در خانه قعرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، دوشنبه شب تیم‌های ماریتیمو و پورتو در دیدار پایانی هفته بیستم لیگ برتر پرتغال به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه پورتو  2 بر یک پیروز شد.

 

ابتدا پورتو با گل اوریبه روی پاس مهدی طارمی در دقیقه 14 دروازه ماریتیمو باز کرد، اما چهار دقیقه بعد آندراده گل تساوی ماریتیمو را به ثمر رساند. سرانجام اوتاویو در دقیقه 90 گل پیروزی‌بخش پورتو را از روی نقطه پنالتی زد تا تیمش به سه امتیاز برسد.

 

امیر عابدزاده دروازه‌بان ماریتیمو در بازی برابر پورتو بود و علی علیپور از دقیقه 74 در ترکیب این تیم قرار گرفت. مهدی طارمی هم حضوری کامل در ترکیب پورتو داشت.

 

تیم پورتو با کسب این پیروزی 44 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال  صعود کرد. ماریتیموی 18 امتیازی هم قعرنشین است.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

لیگ برتر انگلیس| شکست خانگی برایتون مقابل کریستال پالاس در شب بازگشت جهانبخش

در شبی که بال ایرانی تیم فوتبال برایتون برای این تیم به میدان رفت، شاگردان گراهام پاتر در دیداری خانگی مقابل کریستال پالاس متحمل شکست شدند.

 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان کریستال پالاس بود که این بازی با شکست 2 بر یک برایتون خاتمه یافت.

 

در این بازی که علیرضا جهانبخش بعد از چند هفته خانه‌نشینی به دلیل مصدومیت در دقیقه 81 به میدان رفت، کریستال پالاس زودتر به گل رسید. ژان فلیپه ماتتا در دقیقه 28 گل نخست مسابقه را برای تیم میهمان به ثمر رساند. جوئل فلتمان در دقیقه 55 اما با گلزنی برای برایتون کار را به تساوی کشاند. البته این گل مانع از شکست خانگی برایتون نشد، چرا که کریستین بنتکه در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم کریستال پالاس را زد.

 

با این نتیجه تیم‌های کریستال پالاس و برایتون به ترتیب با 32 امتیاز و 26 امتیاز در رده‌های سیزدهم و شانزدهم جدول قرار گرفتند. این نهمین شکست و بیستمین بازی بدون برد برایتون در این فصل لیگ برتر بود که این تیم را در فاصله چهار امتیازی منطقه سقوط جدول نگه داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------