آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

سویا با غلبه بر بارسلونا به فینال نزدیک شد/تساوی پورتو مقابل براگا با گلزنی طارمی/اورتون با حذف تاتنهام در بازی 9 گله صعود کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با پیروزی خانگی تیم فوتبال سویا مقابل بارسلونا آغاز شد. 

به گزارش تسنیم، در آغاز دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه سویا با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و کار خود را برای صعود به تورنمنتی که رکورددار قهرمانی در آن است، سخت کرد.

 

در این بازی ژول کانده در دقیقه 25 و ایوان راکیتیچ بازیکن فصل گذشته بارسلونا که تابستان امسال به سویا ملحق شد، در دقیقه 86 دروازه آبی‌و‌اناری‌ها را باز کردند.

 

در دومین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های اتلتیک بیلبائو و لوانته در ورزشگاه سن‌مامس شهر بیلبائو به مصاف هم می‌روند.

 

بارسلونا روز 13 اسفند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها میزبان سویا خواهد بود.

 

جام حذفی پرتغال| تساوی پورتو مقابل براگا با گلزنی طارمی

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال با تساوی پورتو مقابل براگا پایان یافت.

 

به گزارش تسنیم، تیم پورتو در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال بامداد امروز (پنجشنبه) در زمین براگا به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

 

مهدی طارمی در دقیقه 9 زننده تنها گل پورتو بود. گل تساوی براگا هم در دقیقه 12+90 توسط فرانسرجیو بارابوسا به دست آمد.

 

دو بازیکن پورتو با نام‌های لوئیز دیاز و ماتئوس اوریبه هم در دقایق 70 و 7+90 این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

 

براساس این گزارش، مهدی طارمی پس از 88 دقیقه بازی در ترکیب پورتو با اوانیلسون تعویض شد.

 

دیدار برگشت تیم‌های پورتو و براگا ماه آینده برگزار خواهد شد. دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال نیز پنجشنبه شب میان تیم‌های استرویل و بنفیکا برگزار می‌شود.

 

جام حذفی انگلیس| اورتون با حذف تاتنهام در بازی 9 گله صعود کرد

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با صعود تیم فوتبال اورتون دنبال شد.

 

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس، چهارشنبه شب تیم فوتبال اورتون میهمانش تیم تاتنهام را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد.

 

این بازی پس از گلزنی داوینسون سانچس در دقایق 3 و 57، اریک لاملا در دقیقه 3+45 و هری کین در دقیقه 83 برای تاتنهام و دومنیک کالورت لوین در دقیقه 36،‌ ریچارلیسون در دقایق 36 و 68 و گیلفی سیگوردوسون در دقیقه 43 برای اورتون به وقت‌های اضافه کشیده شد و در آنجا این اورتون تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود که در دقیقه 97 توسط برنارد به گل پنجم و پیروزی‌بخش خود رسید.

 

به این ترتیب تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو با قبول شکست از صعود بازماند، اما آبی‌پوشان مرسی ساید در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتند.

 

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس امشب (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها از ساعت 23:30 چلسی میهمان تیم دسته اولی بارنزلی است. قبل از آن هم تیم ولورهمپتون میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------