سعادتمند: حرف‌های مددی نابحق و اشتباه است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
در حالی‌که مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت مدعی شده که مدافع کروات استقلال از سال گذشته دریافتی نداشته اما این خبر از سوی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال رد شد. 

به گزارش ورزش سه  احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال که در ماه‌های گذشته سکوت اختیار کرده و ترجیح داده نسبت به حواشی آبی‌پوشان واکنش چندانی نداشته باشد، در شامگاه شنبه (دیشب) سکوت خود را در اینستاگرام شکست و به صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل فعلی آبی‌ها درباره عدم دریافتی هروویه میلیچ از سال گذشته پاسخ داد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

سعادتمند در پاسخ خود مدعی شد هم میلیچ و هم دیاباته در فروردین‌ماه 99 از باشگاه استقلال دریافتی داشته‌اند و اسناد آن موجود است؛ طبق ادعای مدیرعامل سابق استقلال، در کمتر از یک ماه 257 هزار دلار به دیاباته و 21 هزار یورو به میلیچ پرداخت شده است.

 

وی در پاسخ به مددی، با ذکر این نکته که به دنبال همدلی، حمایت و آرامش در این مدت سکوت اختیار کرده، صحبت‌های مدیرعامل فعلی استقلال را ناحق خواند و البته به این موضوع هم اشاره کرد که در اواخر سال گذشته که این اتفاقات و بدهی‌ها از سوی باشگاه استقلال نسبت به اعضای کادرفنی و بازیکنان به ویژه دیاباته و میلیچ رخ داد، او سمتی در باشگاه نداشته و با شروع سال جدید مدیرعاملی خود را آغاز کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------