امیر قلعه نویی: به مجیدی تبریک میگویم/ اگر داوری به نفعم بود مرا تا آخر عمرم محروم کنید



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص حواشی اخیر واکنش نشان داد. 

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان در گفتگو با تهران ورزشی در خصوص ورورد واکنس کرونا گفت:  شرایط حاد است. عید نوروز بزرگترین عید ما ایرانی‌ها است و گرامی داشت آن واجب است ولی مهمتر از همه، سلامتی مردم است. از دولتمردان هم خواهش می‌کنم بحث واردات واکسن با کیفیت را پیگیری کنند تا دغدغه مردم برطرف شود.

 

وی ادامه داد: ببینید من چند هفته است کنار تیمم نیستم؟ از آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی و اعضای این کمیته تشکر می‌کنم. حکمی که علیه من دادند را قبول می‌کنم. بنده گفتم ایراد از خودم است و ایرادم را بگویید تا اصلاح کنم. وقتی اشتباه (داوری) تکرار شود، دیگر اشتباه نیست و می‌شود تصمیم. در چند بازی پشت سر هم با تیم‌های مختلف این اشتباهات برای من تکرار می‌شود.

 

سرمربی گل گهر افزود: آقای حسن زاده! آقای رضا جاودانی! (رئیس و عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) آن روز در جلسه‌ای در فضای دوستانه قرار شد دوستان فیلم بیاورند و من هم فیلم بیاورم. توقعم از حسن زاده این بود می‌گذاشت فیلم‌ها می‌آمد و می‌دیدیم ادله چه کسی محکم‌تر است. به گفته کارشناسان و نه من، از هفت، هشت پنالتی که علیه ما گرفتند، شش پنالتی اشتباه بوده است. می‌گوییم پنالتی‌هایی که علیه تیم ما به اشتباه گرفتند سهوی بوده؛ ما گل گهر هستیم و سال دوم در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم. وقتی گل ما بازی با تراکتور گرفته نمی‌شود شیرازه تیم از هم می پاشد. وقتی در دقیقه نود همان بازی پنالتی گرفته نمی‌شود چه کار می‌شود کرد؟

 

وی افزود: دو بازی کنار تیمم نبودم. در جام حذفی هم کنار تیمم نیستم. آقای حسن زاده! این همه در حق من اشتباه سهوی صورت گرفته است. چه کسی جوابگوی این همه اشتباهاتی که علیه من با تیم‌های مختلف مثل ذوب آهن، سپاهان و گل گهر شده، است؟ در همان بازی‌هایی هم که بردیم باز یکسری اشتباهات شده است. بازی با مس رفسنجان در بازی رفت یک گل سالم زدیم که داور خطا گرفت. هرچند آن بازی را بردیم.

 

قلعه نویی تایید کرد: آقای حسن زاده! ما گل گهر هستیم و تجربه تیم‌های فولاد، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و استقلال را نداریم. از شما یک خواهش دارم. در اولین برنامه اشتباهات داوری نیم فصل را دربیاورید و ببینید حداقل بین ۸ تا ۹ امتیاز ضرر کردیم یا نه. اگر این امتیازات را داشتیم الان کجای جدول بودیم؟ اگر از داوری سود بردیم تا آخر عمر مرا محروم کنید! حرف من فقط برای لیگ امسال است. اگرنه بگویید حکمی که به من داده‌اید اشتباه بوده است.

 

سرمربی گل گهر در خصوص محرومیتش گفت: در همان برنامه گفتم اشتباه از من بوده و می‌خواهم خودم را اصلاح کنم. بعداً از داوران دلجویی کردم. چرا باید محروم شوم و در حساس‌ترین بازی‌های تیمم نباشم؟ در بازی با نساجی به گفته کارشناسان در بدترین شرایط یک پنالتی به ضرر ما گرفتند. به داور گفتم شما که دیدی پنالتی نبوده، ولی به من کارت داد و برابر پرسپولیس محروم شدم. هفته بعد کمیته انضباطی که در عدالتش شک ندارم رایی داد که در بازی جلوی سپاهان هم نبودم. بازی بعد در جام حذفی هم نیستم. باید چه کار کنم؟

 

وی افزود: باید عدالتی هم باشد. چطور به هر تیمی می‌روم اشتباهات داوری علیه من می‌شود؟ یک نمونه اش تکل سروش رفیعی است (در دوران حضور قلعه نویی و رفیعی در سپاهان) که هر دو تکل در زمین نقش جهان بود. یک تکل اخراج مستقیم می‌شود. مشابه همان تکل با شدت بیشتر خطا هم گرفته نمی‌شود. این یک مورد از پنجاه مورد است.

 

قلعه نویی در خصوص جلسه اش در کمیته انضباطی بیان کرد: در یک فضای خوب با عبداللهی، جاودانی و سهرابی صحبت‌هایی کردیم. آنجا هم گفتم من می‌خواهم خودم را اصلاح کنم. گفتند شما اسم چند داور را در مصاحبه ات آوردی. از آن داوران دلجویی کردم ولی بازهم محروم شدم.

 

سرمربی سابق استقلال در مورد پیشنهاد این تیم برای هدایت آبی پوشان گفت: به باشگاه گل گهر نامه زدند و هم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره آنها با من تماس گرفتند و نزدیک به نیم ساعت صحبت کردم. مثل همان بحث سپاهان و تیم ملی گفتم هرچه مدیران (گل گهر) بگویند. استقلالی‌ها نامه رسمی زدند که مخالفت شد. با همه وجودم کار می‌کنم. دوست ندارم کارم را وسط راه رها کنم.

 

او اظهار داشت:  به فرهاد مجیدی تبریک می گویم. به پرویز مظلومی، حنیف عمران زاده، صمد مرفاوی و محمود فکری خسته نباشید می گویم. این قانون فوتبال است. به قول آقای حاج رضایی "مربی اول باید درب خروج را پیدا کند". برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم ما از نظر کیفیت بهترین بازی را انجام می‌دهد. امیدوارم اگر مسئله‌ای هست به خاطر من تیمم آسیب نبیند. از اشتباهات سهوی داوری نزدیک به ۸ یا ۹ امتیاز ضرر کردیم. این را با قاطعیت می گویم.

 

قلعه نویی در مورد بازی با مس رفسنجان، اظهار داشت:  ما رکورد زدیم. ۱۳ بار توپ را به تیرک زده‌ایم ولی مجموعه داوری بسیار قضاوت کردند. حتی یک صحنه هم که مشکوک به پنالتی بود که بعداً فیلم را بازبینی کردیم. از کرمانشاهی داور مسابقه نهایت تشکر را می‌کنم. درست است دو امتیاز را از دست دادیم ولی جایی که عدالت بوده وظیفه ما است که از آنها تشکر کنیم.

 

وی در پایان گفت: عزیزان تحت تاثیر یکسری مسائل قرار نگیرند. ما در چهار پنج سال گذشته با تیم‌های مختلف از داوری آسیب دیدیم. ان شاءالله منِ قلعه نویی خودم را اصلاح کنم تا این عزیزان این نگاه را به من نداشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------