محمودزاده: احتمال دارد در هفته جاری مشکل پرسپولیس حل شود



فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود با مشکلات داخلی مواجه است و احتمال دارد در هفته جاری مشکل پرسپولیس حل شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره زمان نقل و انتقالات نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر بیان کرد: نقل و انتقالات زمستانی از ۲ اسفند شروع و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد و در این مدت باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۶ بازیکن جذب کنند. البته برای جذب این نفرات باید سایر موارد نقل و انتقالاتی مانند داشتن جای خالی و ممنوعیت قرارداد بستن یک بازیکن با سه باشگاه و بازی برای ۲ تیم در طول یک فصل رعایت شده باشد.

 

او ادامه داد: سهمیه لیگ برتری فقط در بازه نقل و انتقالات تابستانی معنی دارد و این سهمیه در نقل و انتقالات نیم فصل مدنظر نیست. به همین دلیل باشگاه‌هایی که با فسخ ۲ طرفه و اقاله بازیکن را از باشگاه مبدا دریافت کرده و به لیست خود اضافه می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید

 

    پیروانی: فدراسیون فوتبال در حق پرسپولیس کم لطفی می کند/ پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز نمی کنند

 

محمودزاده درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: این مبحث حقوقی است و با توجه به آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی و وضعیت برخی باشگاه‌ها سال ها است بدهی‌های باقی‌مانده داخلی و خارجی دارند. در این میان باشگاه تراکتور تبریز با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش با ارائه تضمین‌های لازم به کمیته وضعیت این پنجره را باز کرد.

 

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس با پیگیری‌های انجام شده پنجره نقل و انتقالاتی و پرداخت بدهی خود به طلبکار خارجی پنجره نقل و انقالات بین‌المللی‌اش را باز کرد و ITC مهدی ترابی هم صادر شد، اما این باشگاه در بخش داخلی هم مشکلاتی دارد که در جریان هستم با پیگیری‌های انجام گرفته احتمال دارد در هفته جاری مشکل خود را حل کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------