تایید حکم 9 سال زندان ستاره سابق رئال و میلان



روبینیو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دادگاه دوم تجدیدنظر نیز حکم قبلی مبنی بر محکومیت 9 سال زندان روبینیو را تایید کرد.

به گزارش  ورزش سه ، روبینیو در سال 2017 در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به 9 سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض و تقاضای تجدیدنظر کرده بود. سه ماه پیش نخستیندادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت 9 سال زندان او تایید شود. 

 

روبینیو یک بار دیگر تقاضای فرجام داد و امروز اعلام شد که حکم قبلی قابل اجراست و 9 سال محکومیت زندان به قوت خود باقی ماند. در حال حاضر برای ستاره سابق رئال و میلان تنها یک راه باقیمانده و آن تقاضای فرجام دوباره است. این آخرین دادگاه تجدید نظر خواهد بود و اگر بازهم حکم او تایید شود، باید به زندان برود. 

 

روبینیو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ماجرایی که روبینیو به خاطر آن به زندان محکوم شده در سال 2013 رخ داده است. زمانی که روبینیوی برزیلی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا بازی می کرد. روبینیو و 5 نفر دیگر به تجاوز در یک باشگاه شبانه متهم شدند. بر اساس حکم دادگاه بدوی روبینیو به 9 سال زندان و پرداخت 50هزار پوند به قربانی محکوم شد.

 

روبینیو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

بر اساس قانون ایتالیا تا زمانی که پروسه تجدیدنظرخواهی ادامه دارد روبینیو به عنوان محکوم به زندان نخواهد رفت. 

 

روبینیو در سال 2009 در ایتالیا ازدواج کرده و از این ازدواج دو فرزند دارد.

 

روبینیو در سال 2005 برای اولین بار با ترک کشورش راهی اروپا شد. انتقال او از باشگاه سانتوس برزیل به رئال مادرید با سر و صدای زیادی همراه بود و او به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ و آینده دار دنیای فوتبال شناخته می‌شود. روبینیو در سال 2008 با قراردادی قابل توجه از رئال به منچسترسیتی منتقل شد. اما او در انگلیس روزهای خوبی نداشت و به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه سابقش سانتوس واگذار شد. 

 

روبینیو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در پایان همان فصل روبینیو به آث میلان منتقل شد و در کنار ستاره هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و آنتونیو کاسانو به روسونری کمک کرد فاتح سری آ شود. روبینیو 5 فصل در ایتالیا بازی کرده و سپس راهی چین شد و در گوانگژو اورگرانده بازی کرد.

 

روبینیو بعد از چین راهی ترکیه شد و مدتی در دو تیم سیواس اسپور و باشاک شهیر استانبول بازی کرد و در تابستان امسال دوباره به کشورش برزیل برگشت تا برای سانتوس تیم اول خود بازی کند اما قرارداد او خیلی زود به دلیل پرونده قضایی اش در ایتالیا فسخ شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------